ח"כ אלי כהן: "החרדים הוכיחו שלא קונים אותם בכסף"

    אייל ראובן No Comments on ח"כ אלי כהן: "החרדים הוכיחו שלא קונים אותם בכסף"

    ח"כ אלי כהן ב"מהדורת סוף השבוע": "צריך להגיד מילה טובה על החרדים, עמוד שדרה אידיאולוגי שלא נתנו לקנות אותם בכסף. העיקר אמרו תמיד שהם סחטנים, הוכח שהפוך"

    צילום: פלאש 90
    13:20
    22.04.24
    אתר קול חי No Comments on "כולנו מסובין": סדר פסח מוזיקלי עם מוישי רוט וחברים • צפו

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    ח"כ אלי כהן שוחח עם איתי גדסי ויענקל'ה פרידמן במהדורת סוף השבוע (חמישי). "ממשלת בנט עבאס סיימה את ימיה, אין לה רוב בכנסת. היא לא יכולה להעביר שום החלטה. יעשה טוב בנט אם יניח את המפתחות ויפטור אותנו מעונשו".

    "הוא דיבר על "הרוב הדומם", אבל אם הוא היה יוצא לציבור היה רואה את הרוב הזועק. הדבר האחרון שאנחנו חוששים ממנו זה בחירות, אנחנו מרגישים את תמיכה הציבורית. יכול להיות שעדיף להקים ממשלת ימין בלי בחירות, אבל להערכתי הסיכוי לכך פחת משמעותית. סער העדיף את הגחמות האישיות על פני ממשלת ימין", הוסיף כהן.

    לדבריו "גנץ שמאל והוא לא רלוונטי, ראינו אותו מחזר אחרי אבו מאזן, יושב עם תומכי BDS… הוא רוצה להשתלט על הבייס של מפלגת העבודה וזה בסדר".

    הוא נשאל על האפשרות לשריין את שקד בליכוד: "אם היא רוצה לבוא ולהתמודד בפריימריז בבקשה. היא הייתה הגורם הדומיננטי שדאג להחזיק את בנט בשנה האחרונה".

    לעומת זאת, הוא שיבח את ח"כ סילמן: "יש לנו בטן מלאה על מה שקרה עם הממשלה הזו, אבל סילמן הייתה הנחשול. היא עשתה את הצעד הראשון והמשמעותי ביותר שסימן את סופה של ממשלת השמאל הרדיקלית הגרועה ביותר שהייתה מקום המדינה".

    הוא התייחס למצב הכלכלי: "אצלנו בהחלט לא היו עולים המחירים כפי שעולים עכשיו. השבוע הייתי בדיון שבו ממשלת ישראל – שרת התחבורה – רוצה להעלות את מחירי התחבורה הציבורית בפריפריה בכמאה אחוז בממוצע. זה נשמע לכם סביר? מישהו בליכוד היה מעלה על דעתו דבר כזה? צריך לציין את הצדיק בסדום מיכאל ביטון".

    "הם העלו את מחרי הארנונה, החשמל, המים, התרופות. למדינת ישראל יש תקציבים מאוד משמעותיים. לנושאים חברתיים אין לממשלה הזו כסף, אבל לזועבי כן".

    עוד הוסיף כהן: "צריך להגיד מילה טובה על החרדים, עמוד שדרה אידיאולוגי שלא נתנו לקנות אותם בכסף. העיקר אמרו תמיד שהם סחטנים, הוכח שהפוך".

    הוא הדגיש: "ממשלה שלנו שבע"ה תקום במהרה חייבת לעשות שינויים משמעותיים, אחרת אין לה זכות קיום. לכן לא רלוונטית האפשרות להקמת ממשלה חלופית שידינו יהיו כבולות".



    0 תגובות