חה"כ מיכאל ביטון: "לא אקבל פגיעה בלתי מידתית באוכלוסייה"

    אסתי פלד No Comments on חה"כ מיכאל ביטון: "לא אקבל פגיעה בלתי מידתית באוכלוסייה"

    ח"כ מיכאל ביטון למימרן ב"מהדורה המרכזית": "זה לא רק העניין למי יש אוטו ולמי אין, אלא כמה אתה רחוק. תושבי תל אביב קרובים לבתי חולים ולמרכזים גדולים, תושבי הפריפריה מרוחקים וצריכים להיעזר הרבה בתחבורה הציבורית" | ב"וגם, אי אפשר להעלות את זה באבחה אחת"

    מיכאל ביטון צילום: פלאש 90
    18:20
    24.04.24
    קובי פינקלר ושלמה ריזל No Comments on הנשיא ביידן חתם על החוק להעברת סיוע לישראל | מתעדכן

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    צילום: פלאש 90

    יו"ר ועדת הכלכלה חה"כ מיכאל ביטון בראיון ל"מהדורה המרכזית" עם אבי מימרן: "היום הייתה לי פגישה עם ראש הממשלה, לא אקבל את מה שרציתי אבל גם לא אקבל את הפגיעה הבלתי מידתית באוכלוסיות – התייקרות של 130% מקווה שעד שבוע הבא אני אביא תוצאה ראויה לציבור".

    "זה לא רק העניין למי יש אוטו ולמי אין, אלא כמה אתה רחוק. תושבי תל אביב קרובים לבתי חולים ולמרכזים גדולים, תושבי הפריפריה מרוחקים וצריכים להיעזר הרבה בתחבורה הציבורית. גם אם להעלות את המחירים, אי אפשר להעלות את זה באבחה אחת כמו שמקדמת הרפורמה בתחבורה כעת".

    "לגבי שכר המינימום יש מתווה מוסכם בין הממשלה וההסתדרות, ויש התחייבות ששכר המינימום יעלה. הממשלה לא מאמצת לגמרי את העלאת שכר המינימום, אבל יש הצעות נוספות חברתיות שאני עוסק בהן. קרן אשראי לחלשים, הכפלת המענקים לבעלי שכר נמוך, אני רוצה להשלים את מה שאני עושה. הדרך של כחול לבן היא לקבל את כל הקהלים, את המחלוקות ולהתחשב בכולם".

    "המענקים של מקבלי שכר נמוך סיימנו כסף, אנשים יקבלו כסף בהקדם. קרן מעוכבי אשראי יסתיים בהקדם גם פיצויים לנפגעי האומיקרון. המשימה לסייע לציבור ואנחנו ממשיכים. פעם אמרתי שהממשלה תחזיק שמה עד התקציב, השבוע היה קשה, אם לא יאפשרו את החוקים הכי בסיסיים של המדינה כמו חוק יו"ש שבלעדיו אין ממשלה.

    "יש מבחנים על בסיס שבועי – העמדה שלנו שהציבור לא רוצה בחירות, רוצים תקציב, אבל ייתכן שיגיע בחירות. אם נצליח לשרת את הציבור נעשה, אם לא ייתכן שנגיע לבחירות. יש התקדמות ויש אתגרים, הקדוש ברוך הוא אמר לנו שלא הכל קורה מהר, קמעה קמעה" סיכם חה"כ ביטון את מאמציו במלחמתו לרווחת החלשים בישראל.



    0 תגובות