מינוי חדש: תא"ל במיל' אמיר לזר הממונה על ההתגוננות

    קובי פינקלר No Comments on מינוי חדש: תא"ל במיל' אמיר לזר הממונה על ההתגוננות

    תא"ל במיל' אמיר לזר החליף את תא"ל במיל' משה אדרי בתפקיד הממונה על ההתגוננות במשרד הביטחון | שר הביטחון בני גנץ: כשהגיע אתגר הקורונה נעמדת ואמרת – "הנני"

    צילום: אלעד מלכה

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    היום (ג') התקיים במעמד שר הביטחון בני גנץ ומנכ"ל משרד הביטחון אלוף במיל' אמיר אשל, טקס החלפת הממונה על ההתגוננות במשרד הביטחון, במסגרתו החליף תא"ל (במיל') אמיר לזר את תא"ל (במיל') משה אדרי.

    מדברי שר הביטחון בני גנץ: "תא"ל במיל' משה אדרי תרם בתפקידו לאורך השנים באופן משמעותי לביטחון ישראל. כל זאת בהובלה אופרטיבית, בירידה לפרטים. אני בטוח שימשיך לתרום למדינת ישראל ולאזרחיה גם בהמשך. בנימה אישית, אני מבקש לפנות אליך אדרי ולהגיד: כשהגיע אתגר הקורונה נעמדת ואמרת – "הנני", ויחד עם כל הזרועות, צה"ל ואגפי משרד הביטחון לקחת חלק מוביל במאמץ הלאומי הזה מול הלא נודע. אין דבר שמאפיין אותך יותר מהיכולת להניע את המערכת ולעבוד עם כל השותפים ברגישות יוצאת דופן למצב החברתי וללא פשרות בביצוע.

    לתא"ל במיל' לזר שהוא בעל יכולות וניסיון משמעותי, יש את היכולות להמשיך את הדרך באחריות ובדייקנות, ואני בטוח שתמשיך ביחד עם כל האנשים את העבודה החשובה הזו. אני מבקש להודות גם למשפחות שתומכות את העבודה המאומצת בימים ובלילות. אתן חלק בלתי נפרד מהיכולת שלנו לספק ביטחון לאזרחי ישראל"

    מדברי מנכ"ל משרד הביטחון אלוף במיל' אמיר אשל: "יכולות ההוצאה לפועל של אדרי ונחישותו הביאו להישגים משמעותיים למדינת ישראל. לזר, אחריות כבדה אינה זרה לך. אני בטוח שתדע להוביל מכאן את המשימות והתהליכים, יחד עם אנשי המערך המצוינים"

    מדברי הממונה על ההתגוננות היוצא, תא"ל במיל' משה אדרי: "אני מסיים 7 שנים מרתקות עם תחושה עמוקה של תרומה למדינת ישראל. עמדתי בראשות מערך שבנוי מפסיפס יוצא דופן של אנשים ושותפים במערכת הביטחון. התוצאות של העבודה המקיפה שבה היו שותפים טובי המוחות ממגוון התחומים היא תרומה לביטחון ישראל, ואני בטוח שהמערך ימשיך בדרך זאת בהובלת הממונה החדש תא"ל במיל' אמיר לזר שימשיך את דרך השליחות, המצוינות, המקצוענות והחתירה למטרה".

    "באופן אישי היתה לי הזכות להיות חלק מוביל בהתמודדות עם אתגר הקורונה ועל כך אני מודה לשר הביטחון ולראש הממשלה על האמון בי. ראיתי בכך שליחות ראשונה במעלה ואני גאה בהשתלבות האופרטיבית של מערכת הביטחון כולה במאמץ הלאומי הזה להצלת חיי אדם."

    מדברי תא"ל במיל' אמיר לזר, הממונה הנכנס: "התנאי להצלחת המערך על כלל מרכיביו הוא שיתוף פעולה מערכתי, כפי שהוביל תא"ל במיל' משה אדרי. אני גאה להיכנס לתפקיד, ואעשה הכל בכדי שנהיה מוכנים, כשירים ונכונים לכל משימה להגנה על אזרחי ישראל. אני מודה לשר הביטחון על האמון בי ואעשה הכל כדי להמשיך ולתרום לביצור ביטחונה וחוסנה של מדינת ישראל".



    0 תגובות