ח"כ מוסי רז: "זו ממשלה יהודית-ערבית שעובדת טוב"

    אייל ראובן No Comments on ח"כ מוסי רז: "זו ממשלה יהודית-ערבית שעובדת טוב"

    ח"כ מוסי רז ממרצ לקאהן וחכם ב"מהדורת הבוקר": "יש בין מצביענו אנשים מאוכזבים, אבל 80% תומכים במה שעשינו אמש. זה לא עניין של בנט יכהן או הורוביץ יכהן, אלא זו ממשלה יהודית-ערבית שעובדת טוב מול משרדי הממשלה והאלטרנטיבה היא ימנית-קיצונית. הניסוי מול רע"מ לא נכשל"

    צילום: פלאש 90
    13:20
    22.04.24
    אתר קול חי No Comments on "כולנו מסובין": סדר פסח מוזיקלי עם מוישי רוט וחברים • צפו

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    חה"כ מוסי רז, מרצ ב"מהדורת הבוקר עם בצלאל קאהן ודוד חכם: "יש בין מצביענו אנשים מאוכזבים אבל אני חושב ששמונים אחוזים תומכים במה שעשינו אמש. קודם כל זה לא עניין של בנט יכהן או הורוביץ יכהן אלא זו ממשלה יהודית-ערבית שעובדת טוב מול משרדי הממשלה, תחבורה, חוץ, בריאות וכו' והאלטרנטיבה היא ימנית קיצונית".

    "נכון, הצבענו מול העמדה שלנו אבל הניסוי מול רע"מ לא נכשל וזה בדיוק כמו שאני לא יכול להטיח בסילמן או בשיקלי, ח"כים מסיעת ימינה, שהצביעו אי אמון נגד הממשלה, שלא כמו זועבי וגנאים ואף אחד מרע"מ לא נמנעו או התבלבלו באי אמון" מתח רז ביקורת חריפה על הביקורת המופנית לעבר חברת הכנסת ממפלגתו בניגוד לסובלנות הקיימת כלפי עמדת ימינה.

    "לא חושב שצריך להפעיל סנקציות, חה"כ רינוואי זועבי לא יצא לנו שום דבר מהפרשה שלהם מהסיעות. לא הענשנו את חברי הקואליציה שהצביעו בעד חוק הדגל שברור שסותר את האופי היהודי של המדינה והסטטוס קוו אבל כשזה ערבים מפנים לעברם זרקור. אני סומך על ראש הסיעה ניצן הורוביץ שיעשה מה שנכון במקרה הזה, אני חושב שזועבי היא חברת כנסת עצמאית, אני באופן אישי הייתי מתפטר ולא מצביע נגד".

    לסיום אמר חה"כ רז: "מההתחלה שאלו אותי מתי הממשלה תיפול, היא תחזיק הרבה יותר זמן ממה שצופים לה. היא תחזיק מעמד חודשים ארוכים אפילו שנים".



    0 תגובות