אבי בניהו: "תחזוקת קואליציה היא דבר יקר; בנט עושה עבודה לא רעה"

    אסתי פלד 1 Comment on אבי בניהו: "תחזוקת קואליציה היא דבר יקר; בנט עושה עבודה לא רעה"

    תא"ל במיל' אבי בניהו אמר ב"מהדורה המרכזית" כי "תחזוקת קואליציה זה תמיד היה דבר יקר, אולי הפעם קצת יותר. הממשלה הנוכחית היא ממשלת אין ברירה. בנט עושה עבודה לא רעה בניהול המדינה"

    צילום: פלאש 90
    22:01
    28.03.24
    המהדורה המרכזית No Comments on השרה מירי רגב: "לא מאמינה שהחרדים יפרשו מהממשלה"

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    תא"ל במיל' אבי בניהו, לשעבר דובר צה"ל שוחח הערב (חמישי) עם אבי מימרן במהדורה המרכזית על המצב הפוליטי. "אין ספק שתחזוקת קואליציה זה תמיד היה דבר יקר, אולי הפעם קצת יותר. הכסף שנותנים לא מחולק פעמיים".

    לדבריו "זועבי עשתה שריר, נבהלה וחזרה בה. היא קיבלה תקציבים שהיו אמורים להתקבל ממילא בתוכנית החומש. לגבי ביטון ככל שהעמקתי יותר הבנתי שהוא צודק, ראשי ערים אומרים שהרפורמה בתחבורה הציבורית תטיב עם תושבי המרכז ותפגע בחלשים בפריפריה והוא רואה את עצמו שליח שלהם. זו ממש לא סחטנות".

    ביחס לתקציבים לרשויות הערביות, אמר בניהו: "יש פערים של עשרות שנים במגזר הערבי. אם רוצים שישתלבו צריך לשלב אותם. טיבי היה בבית של נתניהו הרבה יותר ממני וממך. הליכוד שיתף פעולה עם הערבים במשך שנים. אני לא מורתע מזה שיש מפלגה ערבית בקואליציה".

    עוד אמר בניהו בריאיון: "נתניהו יודע להביא 35-36 מנדטים בסקרים אבל לא יכול להרכיב ממשלה. ברגע שנתניהו זז הליכוד יקים ממשלה תוך חודשיים".

    הוא הוסיף: "הממשלה הנוכחית היא ממשלת אין ברירה. היא פתרון לא נורמלי למצב עוד יותר לא נורמלי ואני קורא לה חברת ניהול זמנית. מבחינתי ראשי מפלגות הקואליציה הם חברי דירקטוריון וראש הממשלה הוא מנכ"ל. אישית הוא עושה עבודה לא רעה בניהול המדינה".



    1 תגובות

    מיין תגובות