מלכיאלי: "ליברמן איש אכזר שרוצה להרעיב אותנו; הוא מריח בחירות"

    אסתי פלד No Comments on מלכיאלי: "ליברמן איש אכזר שרוצה להרעיב אותנו; הוא מריח בחירות"

    ח"כ מיכאל מלכיאלי אומר בריאיון למהדורה המרכזית כי אינו מודאג מהגזירות החדשות של שר האוצר: "האמירות שלו אתמול מאוד מעודדות כי זה מראה שהוא מריח בחירות. האומנות שלו היא הסתה. הוא מבין שהממשלה הזו בסוף דרכה"

    צילום: Yonatan Sindel/Flash90

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    ח"כ מיכאל מלכיאלי שוחח הערב (חמישי) עם אבי מימרן במהדורה המרכזית והתייחס לביקורת על תמיכת הליכוד בחוקים מסוימים של הממשלה, לצד זאת שהמפלגות החרדיות אינן פועלות כך: "השותפות האופוזיציונית חשובה לכל אחד מהמרכיבים", הסביר מלכיאלי. "אם אחד מהשותפים יתחיל לעשות משא ומתן לבד – פתרת לממשלה את כל בעיותיה. לכן קיים הגוש הזה".

    הוא התייחס באופן פרטי לעניין החוק "ממדים ללימודים": "כשעלה נושא החיילים היו קולות בליכוד שדיברו על חשיבות החוק אבל בסוף הייתה החלטה ברורה להתנגד, נתניהו הציב אולטימטום, הגיעה הצעה של גנץ ובסוף קיבלו אותה".

    לדברי מלכיאלי: "אם אני מנהל איתם מו"מ אני נותן להם כוח להמשיך לחיות (פוליטית) ובאותו כוח הם ינגחו אותי בעשרות דברים אחרים. זו לא חוכמה לנצל משבר בקואליציה כדי להרוויח משהו נקודתי. המטרה שלנו כאופוזיציה היא להפיל אותם".

    ביחס להילולת הרשב"י במירון, שכשלה למרות כל התכנונים, אמר מלכיאלי: "פרוש הגיש אתמול הצעת להקמת ועדת חקירה פרלמנטרית על שערוריית מירון, הקואליציה כמובן דחתה את ההצעה. אנחנו לא נרפה מהנושא. אין אף ציבור בישראל שהיו עושים לו דבר כזה".

    הוא תקף את שר האוצר, על רקע פרסום 'גזירות' חדשות נגד הציבור החרדי: "ליברמן איש אכזר שמעוניין להרעיב אותנו, אין לו שום רגשות לאמא או ילד חרדי. האמירות שלו אתמול מאוד מעודדות כי זה מראה שהוא מריח בחירות. האומנות שלו היא הסתה. הוא מבין שהממשלה הזו בסוף דרכה. אנחנו לא מנהלים שום משא ומתן, אין לנו אמון באנשים האלה".



    0 תגובות