אקוניס: "מעדיף לציית למועצת החכמים ולא למועצת השורא"

    אסתי פלד No Comments on אקוניס: "מעדיף לציית למועצת החכמים ולא למועצת השורא"

    ח"כ אופיר אקוניס במהדורה המרכזית: "אני מעדיף להקשיב למועצת החכמים ולא למועצת השורא. השמאל הצבוע שאמר שמועצת החכמים קובעת – היום לא פוצה פה על כך שמועצת השורא שולטת"

    צילום: Miriam Alster/Flash90

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    ח"כ אופיר אקוניס שוחח הערב (חמישי) עם אבי מימרן במהדורה המרכזית. "אם הם ימשיכו לקנות את השלטון בכסף של כולנו אולי הממשלה הזו תחזיק מעמד עוד תקופה ארוכה. אלה בדיוק כל הדברים שלפיד דיבר נגד שנים ארוכות", אומר אקוניס ביחס לשרידותה של הממשלה. "הממשלה נשלטת על ידי שני גורמים, לפיד שהוא ראש הממשלה האמיתי, וחברי הכנסת הערבים שמחזיקים במיליונים".

    אקוניס תקף: "בעבר היו גופים כמו התנועה לאיכות השלטון, מבקר המדינה, היועמ"שים וכל מיני גופים שהיו מרימים דגלים אדומים ולאחרונה אנחנו לא שומעים מהם כלום בנושאים הללו. פתאום דממה, שתיקה רועמת. ממשלה שמקצצת לחרדים, לא מעבירה כסף לבתי חולים אבל כן מעבירה לערבים. טירוף מערכות".

    אקוניס לא חסך את ביקורתו גם מכלי התקשורת: "יש כאלה בתקשורת שבמקום להיות כלב השמירה על הדמוקרטיה, מתעסקים באופוזיציה".

    הוא נשאל איזה הישגים האופוזיציה מצליחה להשיג בעבודתה: "הדבר העיקרי שהשגנו השבוע זו העלאה של 9 אחוז למלגות לימודים לחיילים, לפני כמה חודשים השגנו גם את שינוי חוק האזרחות וקביעת קריטריונים מאוד ברורים. ישנם עוד חוקים שאנחנו מצליחים לקדם".

    אקוניס התייחס לביקורת במפלגות החרדיות על תמיכת הליכוד בחוקים ממשלתיים מסוימים: "אתמול התקשרו דרעי ואחרים לנתניהו ואמרו לו שהעובדה שהליכוד נותן חופש הצבעה על חוק השקיות לא מקובלת – העמדה התקבלה והדבר הזה שונה והתנגדנו לחוק".

    עוד אמר אקוניס: "אני מעדיף להקשיב למועצת החכמים ולא למועצת השורא. השמאל הצבוע שאמר שמועצת החכמים קובעת – היום לא פוצה פה על כך שמועצת השורא שולטת".



    0 תגובות