יועצו של בנט לשעבר: "גן צבי לא היה מוכן לשיתוף הפעולה עם המשותפת"

    אייל ראובן No Comments on יועצו של בנט לשעבר: "גן צבי לא היה מוכן לשיתוף הפעולה עם המשותפת"

    הטלטלה בלשכת בנט השבוע | יועצו של בנט לשעבר איתמר פליישמן על פרישת טל גן צבי ב"מהדורת סוף השבוע": "מכה כי הוא איש ארגון טוב, אבל ראש סגל אפשר למצוא בקלות. ברמה האישית זה מכה לבנט כי הוא הלך איתו דרך ארוכה. חציית הקווים אל המשותפת הייתה הקש ששבר את גב הגמל"

    צילום: Yonatan Sindel/Flash90
    15:05
    28.03.24
    אשת חיל No Comments on "הקב"ה בחר לניסיון הזה את האנשים הכי מיוחדים שלו"

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    איש התקשורת איתמר פליישמן, ששימש בעבר כיועץ ליו"ר ימינה, נפתלי בנט (לפני שנכנס לתפקיד ראש הממשלה) שוחח הבוקר (חמישי) עם איתי גדסי ויענקל'ה פרידמן במהדורת סוף השבוע על התפטרותו של ראש הסגל בלשכת ראש הממשלה, טל גן צבי. "זה מכה כי הוא איש ארגון טוב שידע לעשות עבודה מצוינת, אבל ראש סגל אפשר למצוא בקלות. ברמה האישית זו מכה קשה לבנט כי גן צבי הלך איתו דרך ארוכה".

    לדבריו "חצית הקווים הייתה הקש ששבר את גב הגמל, זה לא סוד שמאז הקמת הממשלה שמרית מאיר וטל גן צבי היו בסכסוך מאוד יצרי. גן צבי קיבל את מרכז במה אחרי הליכתה, אבל כנראה שהוא לא היה מוכן לשיתוף הפעולה עם המשותפת ולא אהב את הכיוון שבנט הולך אליו ואת הקווים האדומים שכבר נחצו".

    למרות זאת, העריך פליישמן: "הוא לא יפעל נגד הממשלה הזו, הוא לא סיים שם רע ולא יתחיל לדבר נגד בנט, זה לא האיש והם בסך הכל היו מאוד קרובים".

    ביחס למועד סיום כהונת הממשלה, אמר פליישמן: "אני לא מאלה שחושבים שזה יקרה בימם הקרובים. זה לדעתי בטווח של השנה הקרובה. זה יכול לקחת עוד חודשים. הם לא עוצרים בכלום כדי לשמר את הממשלה הזו".



    0 תגובות