עוה"ד ציון אמיר: "מתקשה להאמין שביהמ"ש יסתמך על עדות פילבר"

    אייל ראובן 2 Comment on עוה"ד ציון אמיר: "מתקשה להאמין שביהמ"ש יסתמך על עדות פילבר"

    עו"ד ציון אמיר על עדות פילבר במשפט נתניהו: "העדות שלו מתעתעת וזזה מקצה לקצה. קשה מאוד יהיה לאמין לו. העדות שלו מזוהמת באופן שאני מתקשה לראות שביהמ"ש יבסס ממצא כלשהו על העדות שלו"

    צילום: Liron Almog/Flash90
    20:01
    28.03.24
    הקבינט No Comments on דרמה במשבר הגיוס | הקבינט בדיון סוער

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    עו"ד ציון אמיר שוחח הבוקר (חמישי) עם איתי גדסי ויענקל'ה פרידמן במהדורת סוף השבוע על משפטו של ראש הממשלה לשעבר נתניהו. בפתח הריאיון התייחס אמיר לבקשת הפרקליטות לתיקון כתב האישום: "הדברים האלה קורים מעת לעת. מי שמנהל משפטים נתקל בעמדות כאלה של התביעה ובקשות לתיקון כתב האישום אחרי שהחל המשפט".

    עם זאת, לדבריו "אבל כאן קרה משהו דרמטי שהתזה המרכזית של התביעה השתנתה לחלוטין מקצה לקצה. התביעה טוענת במשך מספר שנים שהפגישה התרחשה במקום מסוים, ואחרי שזה הופרך היא מזיזה את זה… השופטים מאוד לא אהבו את זה וזה ניכר עליהם. הם במובן מסוים הורידו את הכפפות וירדו לזירה".

    אמיר הסביר כי "מדובר בנתון דרמטי ומרכזי שבלעדיו אין. הניסיון לומר שהמועד לא חשוב – לא מצא חן בעיני השופטים שאמרו שאי אפשר לעשות את זה עכשיו אחרי שההגנה בנתה את הגנתה לפי כתב האישום. השופטים שאלו את התביעה האם יש לה ראיות שזה קרה במועד אחר, התביעה הודתה שלא".

    עוה"ד אמיר הוסיף בחיוך כי "בקצב הזה בן צור עלול לשכנע את פילבר שהוא לא נולד. העדות שלו מתעתעת וזזה מקצה לקצה. קשה מאוד יהיה להאמין לו. העדות שלו מזוהמת באופן שאני מתקשה לראות שביהמ"ש יבסס ממצא כלשהו על העדות שלו".

    עוד הוסיף: "זה סיפור קשה של גלגול של תיק שנחקר במשך שנים על ידי מיטב החוקרים והפרקליטים – וזה דבר שלא ציפינו שיקרה. לא בהכרח שבפרקליטות יש פרקליטים גרועים, גם אנשים טובים נכשלים ושוגים. צריך לחכות לשמוע את בית המשפט".



    2 תגובות

    מיין תגובות
    1. 2

      מנסים לתפור את נתניהו מכל כיוון, פשוט שחיתות!

    2. 1

      כנראה שבאמת הם אנשים טובים
      אבל שונאים את ביבי כך שהשנאה לדאבוננו עיורה אאותם