ח"כ מופיד מרעי: "אין לנו כוונה לפרק את הממשלה"

    אייל ראובן No Comments on ח"כ מופיד מרעי: "אין לנו כוונה לפרק את הממשלה"

    ח"כ מופיד מרעי ב"מהדורת סופהשבוע": "אין כוונה לפרק, אבל תפקיד הכנסת לפקח על הממשלה. אנחנו עושים שרירים כדי שהתקציבים יגיעו למקומות הנכונים, והשכבות החלשות לא יפגעו. מה המשבר עכשיו? כי השכבות החלשות נפגעות מהרפורמה בתחבורה הציבורית"

    צילום: Yonatan Sindel/Flash90
    10:34
    28.03.24
    הרב אייל אונגר No Comments on יש דם ביצים שמותר? הרב אייל אונגר בשיעור מפתיע

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    ח"כ מופיד מרעי (כחול לבן) מתייחס בריאיון למהדורת סוף השבוע עם איתי גדסי ויענקל'ה פרידמן, לאולטימטום שהציב יו"ר ועדת הכלכלה. "אין פה כוונה לפרק את הממשלה", מבהיר מרעי. "תפקידה של הכנסת לפקח על הממשלה. יש בכנסת ועדות ומתנהלת שם פעילות פיקוח על החלטות הממשלה.

    "אנחנו מתעקשים על אי פגיעה בשכבות החלשות. לכן אנחנו עושים שרירים כדי שהתקציבים יגיעו למקומות הנכונים, והשכבות החלשות לא יפגעו. המשבר עכשיו הוא בגלל שהשכבות החלשות נפגעות מהרפורמה בתחבורה הציבורית".

    לדבריו "ההתנהלות שלנו היא אחראית. אנחנו נמצאים בממשלה כדי לאחד, לא כדי לפרק". הוא 'עקץ' את ח"כ זועבי: "לא חוכמה לדרוש תקציב שממילא היה אמור לעבור בתוכנית החומש".

    מרעי התייחס לשאלות על האפשרות לשיתוף פעולה עם הליכוד: "אנחנו בתוך ממשלה, אנחנו הגוף המאחד בה. אין דיבור על ממשלה חלופית. הממשלה מתפקדת למרות הקושי. אנחנו רוצים שגנץ יהיה ראש ממשלה, הוא מנהיג אחראי שיודע להוביל את המדינה. אבל כרגע זה לא על הפרק".



    0 תגובות