איתן כבל: "מיכאל ביטון צודק, השרה מיכאלי הפכה אותו לקונוס"

    אייל ראובן No Comments on איתן כבל: "מיכאל ביטון צודק, השרה מיכאלי הפכה אותו לקונוס"

    ח"כ לשעבר איתן כבל ב"מהדורת סופהשבוע": "מכבד את השרה מיכאלי, ניתנה לה הזדמנות גדולה להוביל מהלכים גדולים, אבל כמו שנאמר "והמשכיל בעת ההיא ידום". אין בי געגוע לכנסת, למרות שנהניתי מיומי הראשון ועד האחרון. מעריך שהממשלה תיפול בסתיו-חורף"

    צילום: פלאש 90
    20:51
    28.03.24
    פנחס בן זיו No Comments on המערכת הפוליטית כמרקחה: קריאות לפרישה מהממשלה

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    ח"כ לשעבר איתן כבל שוחח הבוקר (חמישי) עם איתי גדסי ויענקל'ה פרידמן במהדורת סוף השבוע והתייחס תחילה לבחירות להסתדרות שהתקיימו שלשום. "התוצאה בבחירות להסתדרות הייתה צפויה, אני מאלה שאמרו לאורך כל הדרך שארנון יקבל 70-75%. אני חושב שזאת התבוסה הגדולה ביותר שהייתה למתמודד בבחירות להסתדרות".

    כבל התייחס למחלוקת בין השרה מיכאלי ליו"ר ועדת הכלכלה מיכאל ביטון: "הייתי נוהג בוודאות אחרת ונהגתי אחרת. אחד הדברים שרוב אזרחי ישראל אינם שמים לב אליהם זו חולשתה של הכנסת, הממשלה מרסקת לגמרי את הרשות המפקחת כבר שנים ארוכות וזה מגיע לשיא בין היתר בממשלה הזו. הכנסת היא לא רק רשות מחוקקת, היא מפקחת. כבר שנים שתהליך הפיקוח הולך ונשחק ואין מספיק עבודה משותפת בין משרד ממשלתי לוועדה בכנסת שהיא הרגולטור".

    חה"כ מיכאל ביטון: "לא יכול לישון בלילה כשפוגעים בעניים"

    לדברי כבל: "צודק יו"ר ועדת הכלכלה, ח"כ ביטון. עקבתי אחריו מקרוב, הוא לא טיפוס מתלהם. יש לי הערכה גדולה אליו. הוא לא אחד שעולה על בריקדות. עצם העובדה שהוא שם את הדברים על השולחן… מיכאלי הפכה אותו לקונוס. הוא בא להגן על כבודה של ועדת הכלכלה. חד משמעית הייתי נוהג אחרת".

    כבל נשאל לדעתו על מיכאלי עצמה ואמר: "אני מאוד מכבד את השרה מיכאלי, ניתנה לה הזדמנות גדולה להוביל מהלכים גדולים… אבל כמו נאמר "והמשכיל בעת ההיא ידום".

    עוד אמר כבל: "אין בי געגוע לכנסת, למרות שנהניתי מיומי הראשון ועד האחרון. אני מקבל המון פניות שאחזור, גם מאנשים שמעולם לא תמכו בי. עוד חזון למועד".

    כבל העריך שהממשלה תיפול בין הסתיו לחורף.



    0 תגובות