סמוטריץ': "כשאנחנו מגלים חולשה זה מסכן את עם ישראל"

    אייל ראובן No Comments on סמוטריץ': "כשאנחנו מגלים חולשה זה מסכן את עם ישראל"

    ח"כ בצלאל סמוטריץ' במהדורת סוף השבוע: "הערבים מקצינים ואנחנו עם הרבה מאוד בלבול, עייפות ואובדן אמונה בצדקת הדרך – מאפשרים להם לעשות את זה. זה דורש מאיתנו הרבה יותר נחישות. זו אחת הסיבות המרכזיות שחייבים להפיל את הממשלה הזו ולהחזיר את המחנה הלאומי לשלטון" | סמוטריץ' נשאל האם מתקיים מו"מ עם גנץ ולא הכחיש

    צילום: פלאש 90

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    ח"כ בצלאל סמוטריץ' שוחח הבוקר (חמישי) עם איתי גדסי ויענקל'ה פרידמן במהדורת סוף השבוע והתייחס תחילה למצב הביטחוני: "ישראל נמצאת בקו פרשת מים דרמטי בכל הנוגע למורכבות והקונפליקט בין המדינה היהודית לחלקים גדולים בחברה הערבית".

    לדברי "בשנה האחרונה התגברה התחושה של הערבים שהם מנהלים את המדינה בעקבות כניסת רע"מ לקואליציה. הם אומרים את זה מפורש. את זה חזיתי ולכן התנגדתי בתקיפות שהימין יעשה את הטעות הקשה הזאת".

    עוד אמר סמוטריץ': "הם מקצינים ואנחנו עם הרבה מאוד בלבול, עייפות ואובדן אמונה בצדקת הדרך – מאפשרים להם לעשות את זה. אין אחד שלא מרגיש את התגברות הטרור, ואת אותן הטרדות שמצולמות ומועלות לרשת. זה מתגבר בערים המעורבות, ביידוי האבנים באזור הנגב ובכל מקום. זה דורש מאיתנו הרבה יותר נחישות. זו אחת הסיבות המרכזיות שחייבים להפיל את הממשלה הזו ולהחזיר את המחנה הלאומי לשלטון".

    סמוטריץ הסביר: "בסוף זה אירוע תודעתי. לאורך כל ההיסטוריה של ישראל כשהערבים הבינו שאנחנו חזקים ונחושים הם לא הרימו את הראש. כשאנחנו מגלים חולשה זה מסכן את עם ישראל".

    "קראתי הבוקר כותרת שכל ראשי מערכת הביטחון מתנגדים לשינוי המסלול של מצעד הדגלים כי ברור שזה מגלה חולשה והצד השני רק מתחזק מזה. אני מאוד שמח מהעמדה הזו".

    הוא העריך: "אני לא חושב שנגיע לאותה תוצאה בבחירות. הציבור מתפקח ולדעתי גם המערכת הפוליטית. אנחנו מבינים שיש דברים שלא עשינו מספיק טוב. כבר הרבה מאוד חודשים בנט מקבל פחות משמונה אחוזים בציונות הדתית. אנשים מבינים שהוא הונה ושיקר. לציונות הדתית חשובה המדינה היהודית".

    ביחס לאיומים על חייו של ח"כ בן גביר, אמר סמוטריץ': "אני רוצה לחזק את איתמר ומשפחתו, זה לא אירוע קל אבל הם אנשים חזקים וימשיכו לעשות את מה שהם מאמינים שטוב ונכון לעם ישראל".

    עוד הוסיף סמוטריץ': "גם הממשלה מבינה שאם יהיו בחירות מחר אנחנו ננצח ונחזור לשלטון. כי הם אומרים במפורש שצריך להחזיק את הממשלה בגלל ה'סכנה' שנתניהו ובן גביר יחזור לשלטון. כל השחקנים במערכת הפוליטית יודעים שהממשלה הזו סיימה את דרכה אבל כל אחד רוצה להנדס את זה בצורה אחרת שלא תיפול לו על הרגל". סמוטריץ' נשאל האם מתנהל משא ומתן להקמת ממשלה עם גנץ וסירב לאשר או להכחיש.

    "למה נראה לך שליברמן פרסם אתמול את שורת הגזירות ההזויות נגד החרדים? למה לפיד תוקע אצבע בעין לימין ובנט לשמאל. כל המהלכים הפוליטיים מתכתבים עם ההנחה הזו שזה נגמר".

    סמוטריץ' אמר כי "כולם יודעים שחלק משמעותי מאוד מהתקציבים לרשויות הערביות בסוף זולג לטרור ולפשיעה. אתמול למשל ארגנה עיריית אום אל פאחם אירוע זיכרון במלאות שנה ל"נפילתו" של מחבל שניסה לדרוס שוטרים בשומר החומות. הסיסמאות שנשמעו שם זה "כולנו חיילים של מוחמד דף". אלה תקציבים של העירייה שמגיעים מהממשלה".



    0 תגובות