ינון אזולאי: "לא נתמוך בתקציב גם בתמורה לכל תקציב הישיבות"

    אייל ראובן No Comments on ינון אזולאי: "לא נתמוך בתקציב גם בתמורה לכל תקציב הישיבות"

    חה"כ ינון אזולאי ב"מהדורת סופהשבוע": "ליברמן בקמפיין בחירות, בע"ה הוא לא יצליח להעביר את התקציב. אין לו רוב. יש בלאגן בקואליציה. פעם זה זועבי, פעם ביטון. ההתפוררות החלה. אין סיכוי שנצביע על התקציב, גם בתמורה לכל תקציב הישיבות בבסיס התקציב".

    צילום: פלאש 90

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    ח"כ ינון אזולאי שוחח הבוקר (חמישי) עם איתי גדסי ויענקל'ה פרידמן במהדורת סוף השבוע. בפתח השיחה התייחס אזולאי ל'גזירות ליברמן: "ליברמן בקמפיין בחירות, בע"ה הוא לא יצליח להעביר את התקציב אפילו בקריאה ראשונה. אין לו רוב. יש בלאגן בקואליציה. פעם זה זועבי, פעם ביטון, אי אפשר לדעת מאיפה זה יגיע מחר. ההתפוררות כבר החלה".

    אזולאי הבהיר: "אין סיכוי שנצביע על התקציב, גם בתמורה לכל תקציב הישיבות בבסיס התקציב. הממשלה הזו הולכת הביתה ולא נעשה לה הנשמה. הם מצליחים להעביר רק חוקים שהסכמנו להם מראש. יש להם פקק חקיקה ענק. אנחנו קובעים את סדר היום".

    הוא התייחס לאחידות האופוזיציה: "אנחנו בבלוק הימין מצביעים פה אחד על כל הצעות החוק. אנחנו אופוזיציה חזקה, גם אם היו פה ושם רעידות. בקואליציה אנחנו רואים שכל עבד הוא מלך, באופוזיציה אומרים יש לנו את ראשי סיעות – הם מקבלים את ההחלטות ולא תראה אחד שלא מתיישר לפי ההחלטה שלהם. אתמול גילה גמליאל – אף על פי שזה היה נגד חוק שלה הסכימה להחלטת ראשי הסיעות".

    אזולאי חלק שבחים לסיעת הליכוד: "הליכוד היום 30 מנדטים, יש שם אנשים טובים שבאים לעבוד. לצידי בוועדת הכספים יושב ח"כ אופיר כץ, לוחם אמיתי שבא לעבוד למען הציבור. גם קרעי, יואב קיש ועוד. יש גם כאלה שקשה להם קצת לשבת כל היום במליאה".



    0 תגובות