הרה"ג בן ציון קוק שליט"א על אביו שנפטר: "חשב רק על מצוות וחסד"

    אסתי פלד No Comments on הרה"ג בן ציון קוק שליט"א על אביו שנפטר: "חשב רק על מצוות וחסד"

    ר' בן ציון שליט"א, בנו של הגר"ש הכהן קוק זצ"ל בראיון הספד אמש אצל אבי רבינא בתום מסע הלוויתו: "הוא העיד על עצמו שהוא משוחד מלומדי תורה מרוב שהוא אוהב אותם. הייתה לו הנהגה שהיה מסתובב בבתי הספר התיכוניים ברחובות, היה מוסר את הנפש בשבילם"

    צילום: C - LIVE
    20:51
    28.03.24
    פנחס בן זיו No Comments on המערכת הפוליטית כמרקחה: קריאות לפרישה מהממשלה

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    הרה"ג ר' בן ציון, בנו של הגר"ש הכהן קוק זצ"ל בראיון הספד אמש אצל אבי רבינא ב"מהדורה המרכזית": "ברגעים אלו הסתיימה הקבורה של מו"ר אבי, ראינו את האהבה של כולם כלפיו, אנשים שומרי מצוות ושאינם. הוא העיד על עצמו שהוא משוחד מלומדי תורה מרוב שהוא אוהב אותם. הייתה לו הנהגה שהיה מסתובב בבתי הספר התיכוניים ברחובות, היה מוסר את הנפש. הייתי פעם בישיבת אחינו הגיעו אלי שני בחורים וסיפרו לי שהם היו בתיכון חילוני והוא הגיע לבקר. כדי לשמח אותו ולתת לו מתנה הם ישבו בנפרד ולא במעורב כדרכם".

    רבי בן ציון סיפר על הנהגותיו המיוחדות של אביו: "היה מישהו מחוץ לארץ שהיה חולה במחלה קשה, הוא דיבר איתו ופתאום הוא פרץ בבכי בגדר עימו אנוכי בצרה. אני לא שומע כל כך רדיו, אבל ידעתי עד כמה היה חשוב לאבא לחזק את הציבור גם באמצעות הכלי שלכם"

    "הייתי איתו בגולדס גרין לטיפול רפואי. יצאנו בלילה להסתובב ופגשנו שני יהודים ירושלמים שאמרו שהם לא כיסו את הכרטיס שלהם. למחרת, בשיעור שהיינו והוא היה אמור למסור שיעור של ר' יצחק שפירא ובמקום זה הוא סיפר על היהודים הללו ואף מינה אברכים שיהיו ממונים על האיסוף. הוא לא חשב על עצמו, אלא רק על המצוות וחסד"



    0 תגובות