- רדיו קול חי - -

חה"כ מיכאל ביטון: "לא יכול לישון בלילה כשפוגעים בעניים"

צילום: פלאש 90

חבר הכנסת מ"כחול לבן" יו"ר ועדת הכלכלה בראיון ל"מהדורה המרכזית": "אני מנסה להבין כבר חודשים רבים מה הרפורמה בתחבורה, אני מנסה להבין הרבה זמן מה זו הרפורמה בחקלאות ולא קיבלתי תשובות. אני רואה התייקרות בערים כמו אופקים ירוחם וקריית שמונה, התייקרות של 130%, הדלק של העניים זה תחבורה ציבורית. בביתר ומודיעין עילית זה עלה ב-300% למה לעשות ככה?"

חבר הכנסת שעורר סערה גדולה היום כשאמר כי לא יצביע עם הקואליציה סיפר לאבי רבינא: "בדיון היום היו מעל עשרה חברי כנסת בשמונה בבוקר, מכל סיעות הבית, זה אומר שזה מעניין אותם.  אני לא יכול לישון בלילה כשפוגעים בעניים ומעבירים לעשרים. בממשלה הזאת הכפלנו את הסיוע, ואנחנו גם נפתור את הרפורמה. אני לא הולך לוותר בדבר הזה ותבחן אותי במבחן התוצאה"

"הרפורמה תיכנס לתוקף באוגוסט אבל הם פועלים כבר היום למניעת צבירה של כספים. אנשים בקואליציה מדברים איתי והם מבינים מה שאני עושה. לא נפגשתי עם מיכאלי ואנחנו ניזום פגישות להסדרת העניין. מרושעים תמיד ייקחו נושא אמיתי ויהפכו אותו לפוליטי. יש מצווה בתורה ו"מבשרך אל תתעלם", זאת המוטיבציה שלי – תפתור את זה ואז לא תשמע ממני"

אם לא סופרים אותנו המנכ"לים  בוועדות – הם לא ימצאו אותי במליאה. אני לא השתתפתי היום בהצבעה על החד פעמי, אני לא מכיר אותו ולא רוצה לדבר עליו. כתבתי מכתב לשרה מיכאלי היא ענתה לי הרבה מילים בלי פתרונות מעשיים"