ארה"ב תשאיר את משמרות המהפכה ברשימת ארגוני הטרור

    שלמה ריזל No Comments on ארה"ב תשאיר את משמרות המהפכה ברשימת ארגוני הטרור

    ראש הממשלה בנט ברך על המהלך: "הנשיא ביידן הוא ידיד אמת של מדינת ישראל אשר דואג לביטחונה ולביצור עוצמתה. זו החלטה נכונה, מוסרית ומוצדקת של הנשיא ביידן"

    18:18
    28.03.24
    זמן אוויר No Comments on הסינגלים השירים והאלבומים החדשים | חדשות התעשייה

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    ארה"ב: ממשל ביידן החליט סופית שלא להוציא את "משמרות המהפכה" האיראניות מרשימת ארגוני הטרור, כך הוחלט אמש לאחר מספר שבועות שבהם נשקלו הדברים לאחר דרישה איראנית כתנאי לחתימה על הסכם הגרעין. בנוסף ללחץ הישראלי, גם בארה"ב הופעלו לחצים כבדים על הממשל, כולל מתוך המפלגה הדמוקרטית – שלא להסיר את הארגון מהרשימה בשל אחריותו לרציחתם של אזרחים אמריקנים רבים.

    יצויין כי זה שבועות ארוכים מאז הסתיימו השיחות לחידוש הסכם הגרעין בין המעצמות לאיראן, כאשר ברפובליקה האיסלאמית שידרו מסרים על נכונות לחתום על ההסכם, אך עד כה נמנעת ארה"ב מלחתום. השארת משמרות המהפכה ברשימת ארגוני הטרור תקשה עוד יותר על חתימה על הסכם הגרעין המסוכן.

    ראש הממשלה, נפתלי בנט התייחס לכך אמש (שלישי). "אני מברך את הממשל האמריקני ובראשו ידידי, נשיא ארה"ב ג׳ו ביידן, על כוונתו להשאיר את משמרות המהפכה במקום הראוי להם – רשימת ארגוני הטרור", אמר בנט. "הנשיא ביידן הוא ידיד אמת של מדינת ישראל אשר דואג לביטחונה ולביצור עוצמתה.

    ראש הממשלה הדגיש: "בחודשים האחרונים הבהרנו את עמדתנו בנושא באופן מובהק – משמרות המהפכה הם ארגון הטרור הגדול בעולם, שמעורב בהכוונה ובהוצאה לפועל של פעולות טרור רצחניות ובערעור היציבות במזרח התיכון. זו החלטה נכונה, מוסרית ומוצדקת של הנשיא ביידן, עליה עדכן אותי הנשיא בשיחתנו האחרונה, ואני מברך אותו על כך".



    0 תגובות