מדוע המפלגות החרדיות לא עושות 'דילים' עם הממשלה? | האזינו

    אסתי פלד No Comments on מדוע המפלגות החרדיות לא עושות 'דילים' עם הממשלה? | האזינו

    יעקב איזק: "המפלגות הערביות קובעות לנו רף חדש של דרישות. זה משרת אותנו". ירח טוקר: "כל שקל שאנשים שומעים עליו בתקשורת לא עובר בקלות כמו שחושבים, יש מיליון בירוקרטיות בדרך"

    צילום: פלאש 90
    14:42
    28.03.24
    צבי טסלר No Comments on פיקוד העורף מחדד הנחיות: כך תיערכו להפסקת חשמל

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    יעקב איזק, יועצו של ח"כ יעקב ליצמן וירח טוקר, לשעבר יועצו של ח"כ משה גפני שוחחו הערב (שלישי) עם אבי מימרן במהדורה המרכזית על המצב הפוליטי.

    בפתח השיחה התייחס איזק לשאלה מדוע המפלגות החרדיות לא עושות עסקים עם הממשלה על חוקים כאלה ואחרים: "הסיטואציה הנוכחית אינה רגילה, אין כאן ממשלה פעילה רגילה. זה מופע סחטנות מרהיב. תחושה של אכול ושתה כי מחר נופלים.

    "מצד שני המפלגות הערביות כרגע קובעות לנו רף חדש להבא. כשהממשלה תיפול בקרוב והימין והחרדים יחזרו לשלטון לא יהיה להם פתחון פה. בעניין הזה זה משרת אותנו. אי אפשר להגיד על העבר למה לא נהגנו כמותם ויבקשנו יותר, זה לא בר השוואה".

    ירח טוקר ביחס להצעת החוק "ממדים ללימודים": "בכל חוק אחר אולי אפשר היה לדרוש דברים, אבל כאן היה מדובר בחוק רגיש בהיבט ההסברתי התקשורתי. חברי הכנסת שלנו ותיקים ומנוסים. כל שקל שאנשים שומעים עליו בתקשורת לא עובר בקלות כמו שחושבים, יש מיליון בירוקרטיות בדרך. שומעים כותרות על מיליארדים אבל לדעתי 80 אחוז בסוף לא עובר בפועל".

    איזק: "יש חשיבות לשמור על האופוזיציה כאופוזיציה כי אנחנו איתם באותה סירה וכמובן שמשלמים על זה מחיר. גם אם נדרוש דברים ונעשה 'דילים' עם הממשלה, בסוף יהיה ליברמן שישים את הסכר ואנחנו נתבזה. אנחנו יודעים בדיוק עם מי יש לנו עסק. הסיכון גדול מהסיכוי. אנחנו צריכים קצת סבלנות והרבה תפילות וסייעתא דשמיא שהממשלה הזו תתמוטט. זה קרוב ממה שחושבים".



    0 תגובות