מקלב: "אי אפשר שאדם יחד ינהל את ההילולא במירון"

    אסתי פלד No Comments on מקלב: "אי אפשר שאדם יחד ינהל את ההילולא במירון"

    חה"כ אורי מקלב ב"מהדורה המרכזית": "אין היום רוב לנתניהו לא להקמת ממשלה ולא ללכת לבחירות, אנחנו לא סיעת בת של הליכוד. אנחנו בוחנים את צעדינו בכל יום ויום מחדש. אנחנו מנהלים שיחות להקמת ממשלה אחרת ולא לצאת לבחירות. הליכה לבחירות בעת הזו אינה טובה"

    צילום: פלאש 90
    16:43
    28.03.24
    קובי פינקלר No Comments on המל"ל מזהיר: סיכון מוגבר לישראלים במדינות עוינות

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    ח"כ אורי מקלב שוחח הערב (שלישי) עם אבי מימרן במהדורה המרכזית על אישור החוק 'ממדים ללימודים' אמש בכנסת. "אנחנו לא מנהלים שום משא ומתן עם הקואליציה וגם הליכוד לא עשה את זה על חוקים אחרים. במקרה הזה הגיעו להסכמה כי בסופו של דבר ממילא לא הייתה התנגדות לחוק והמטרה הייתה להראות את הבעייתיות בהישענותם על רע"מ. יש דברים שבהם האופוזיציה תומכת בחוקים של הקואליציה. הקואליציה באה ואמרה אני נכנעת בגלל שעמדנו חזק ולא הסכמנו".

    מקלב התייחס לאפשרויות הפוליטיות ולכך שבגלל ההיצמדות לנתניהו – החרדים מפסידים: "שאנחנו נצדיק את הפסילה האישית נגד ביבי? אבל נכון שהמציאות היא שאנחנו מפסידים בגלל זה, זו המציאות ואי אפשר להתכחש אליה".

    הוא הוסיף: "זכותו של הליכוד להוביל לקונסטלציות אחרות, אבל זה לא יגיע מאיתנו. נתניהו אמר שהיעד היום הוא להפיל את הממשלה ושהוא לא שם את עצמו במרכז, והעובדה היא גם שהוא הסכים לרוטציות. גם הליכוד מכריז שהם פועלים בעניין ולא שמים את נתניהו כדרישה בלתי מתפשרת".

    עוד אמר מקלב: "אין אחד בקואליציה שרוצה ללכת לבחירות. הם יבואו רק אם תהיה ממשלה אחרת. הליכה לבחירות כשאתה לא בשלטון היא לא מומלצת. אם נצא לבחירות הממשלה הזו תשאר בשלטון עוד כמה חודשים".

    מקלב תקף: "בממשלה הזו כל שומרי הסף נעלמו והתפוגגו וכל היועמ"שים והפקידים נעלמו ונותנים לקואליציה לעבור על החוק לעיני כל ישראל ללא מעצור. אין להם שום בושה ומגבלה ולא קווים אדומים".

    לאחר מכן התייחס מקלב לכישלון הילולת הרשב"י במירון: "אנשים המתינו שעות ארוכות בתוך חניונים וגם אחרי זה נחסמו לזמנים ארוכים ואי אפשר לעבור על זה לסדר היום. מעבר לזה, גם אם המתווה היה מצליח לא הייתה הילולא, זה היה נראה עצוב ועלוב. הוציאו את הנשמה להילולא".

    לדבריו "ועדת החקירה צריכה להפסיק את הדיונים על העבר, מה זה יעזור? אני מבין שרוצים למצוא אשמים אבל הם צריכים להתחיל לדבר על מה שהיה השנה. איך זה התנהל כשהיו את כל האמצעים והמשאבים. אנחנו פועלים בנושא ודורשים תשובות".

    עוד הוסיף מקלב: "לדעתי אי אפשר לתת לבן אדם אחד להחליט באירוע כמו מירון אלא כמה אנשים מקצועיים. לא אדם אחד שבא ומחליט על דעת עצמו לעצור פתאום את ההילולא".



    0 תגובות