השר יועז הנדל: "אבחר במצעד הדגלים על פני שלמות הקואליציה"

    איתי גדסי No Comments on השר יועז הנדל: "אבחר במצעד הדגלים על פני שלמות הקואליציה"

    הוא הדגיש: "אין שום בעיה שדגל ישראל יהיה ברובע היהודי, ברובע המוסלמי, בכותל. התפיסה שהדגל ישראל אמור להטריד מישהו זה מוטעה"

    יועז הנדל צילום: פלאש 90
    10:34
    28.03.24
    הרב אייל אונגר No Comments on יש דם ביצים שמותר? הרב אייל אונגר בשיעור מפתיע

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    שר התקשורת, יועז הנדל (תקווה חדשה) מצהיר היום (שלישי) כי "עם כל הכבוד לקואליציה, האינטרס הלאומי שלנו גובר על הכל. אם אצטרך לבחור בין מצעד הדגלים לבין שלמות הקואליציה – אבחר במצעד הדגלים". כך אמר הנדל בכנס לשכת עורכי הדין באילת.

    על האפשרות של ישיבה תחת הליכוד בראשות נתניהו אמר הנדל: "לא תהיה ממשלה עם נתניהו שעומד בראשה, זה לא אמיתי. אני מקווה שזה לא יקרה. זה תרחיש לא ריאלי".

    הנדל תקף את ח"כ מירי רגב: "אני לא זוכר אותה כל כך נחושה מאז ההתנתקות. אלה מילים שצריכות להטריד את כל אזרחי ישראל בלי קשר לאיזו מפלגה הם משתייכים. אנחנו נבחרי הציבור באנו לשרת את העם. זה מאוד מטריד אותי".

    ביחס להצעת החוק ממדים ללימודים, אמר השר: "אין לי ספק שלעזור לחיילים זה חוק ציוני. לא ייתכן שהמשותפת והליכוד ינסו להפיל חוק כזה. אני שמח שירדו מהעץ הזה ושיתפו פעולה".

    כאמור, בהתייחסות למצעד הדגלים אמר הנדל: "עם כל הכבוד לקואליציה, האינטרס הלאומי שלנו גובר על הכל. אם אצטרך לבחור בין מצעד הדגלים לבין שלמות הקואליציה – אבחר במצעד הדגלים. אין שום בעיה שדגל ישראל יהיה ברובע היהודי, ברובע המוסלמי, בכותל. התפיסה שהדגל ישראל אמור להטריד מישהו זה מוטעה".

    השר הנדל דיבר על האפשרות לכינון חוקה במדינת ישראל ואמר: "אני מאמין בחוקה למדינת ישראל, צריך להיות שם חוק יסוד הלאום, ואני מאמין בזכויות פרט שיתנו פתרון לאחינו הדרוזים שהם שותפים שלנו בחיים ובברית דמים. התפיסה צריכה להשתנות".

    עוד הביע חוסר שביעות רצון ממצבו של בית המשפט והעומס על המערכת המשפטית ואמר: "אני חושב שהפקק בבתי המשפט וההתארכות של משפטים מובילים לכך שרבים משתחררים עם עוול בכפם וזה נותן תחושה לדרג המבצע, המשטרה שהם עוצרים ובסוף זה לא מגיע להרשעה או ענישה משמעותית. אני יודע שהמערכת עמוסה ושביהמ"ש העליון הוא בעומס שאין כמוהו שצריך לפתור ולכן צריך שגם מערכת המשפט תתגייס וגם אצלנו במערכת הפוליטית. אין ספק שהפקק של מערכת המשפט משפיע על היכולת לייצר משילות בשטח. לדרג מקבלי ההחלטות ברור זו משימה לאומית. מערכת המשפט צריכה לעבור שינוי משמעותי כדי שזה יקרה, וגם המשטרה צריכה לקבל תקציבים כדי שזה יקרה".



    0 תגובות