מלהקת הנח"ל לקהילה החרדית: "צמד לימור" בסיפור מרתק

    חיה ספיר No Comments on מלהקת הנח"ל לקהילה החרדית: "צמד לימור" בסיפור מרתק

    כמידי שבוע ביום שני משוחחת אפרת ברזל בתכנית "עומקא דליבא" עם אורחים מעניינים הפותחים צוהר מיוחד לחייה | היום שוחחה ברזל עם זוג חוזרים בתשובה מרמת השרון, שניהם מלהקת חיל האוויר לשעבר, שעשו את הדרך חזרה בזכות הרב יעקב אדלשטיין זצ"ל

    21:01
    18.04.24
    אבי מימרן No Comments on הפיגוע המחריד בבנימין: "בדקנו היטב את בטיחות החווה"

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    כמידי יום שני בשבוע מארחת באולפן אפרת ברזל בתכנית "עומקא דליבא" אורחים מעניינים עם סיפור חיים מרתק. היום התארחו בתכנית הרב שאול והרבנית אסתר, "צמד לימור" יוצאי להקת חיל האוויר שסיפרו מה קרה כשפגשו במקרה את הרב יעקב אדלשטיין זצוק"ל ברחוב ברמת השרון ומה קרה בעקבות ביקורו בביתם ברמת השרון.

    ברזל פתחה את התכנית: "כשהיייתי ילדה היו לנו דוד צבי ודודה נעמי שגרו ברמת השרון ברחוב נעמי. אימי שמרה עלי מזרים ומסכנות, משמש בצהרים, ודאגה שאוכל בריא. אבל כשהיינו באים לבקר את הדודים היא הרשתה לי לצאת לגינה לבד. מהחלון אמא יכולה הייתה לראות אותי מטפסת על הסולמות מדלגת מעל אבנים וחולמת בעולם הפנימי של עצמי" אמרה ברזל.

    "עד היום" המשיכה ברזל, "אני מבקשת מנשים קדושות, גם ממש גדולות, להרשות לעצמן להעביר זמן קדוש במקומות הפנימיים והיצירתיים, לא לעזוב את אותם המקומות שהתפילות הכי מדויקות בוקעות מקרבן. שמורדים בהם דמעות של אהבה, קרבת ה', וגעגוע. של התחושה שידעתי את האמת ואף אחד לא הסכים לשמוע".

    "הייתי אז חילונית עם סנדלים" המשיכה ברזל לספר, "היה שם בית כנסת. ובשעה מסוימת היו יוצאים המתפללים. מהנדנדה הייתי רואה שכל הגברים היו מתאספים סביב איש שהיה מלא אור שילדה חילונית לא הכירה. לימים באתי ללמד שם לאחר התשובה. הפעם באתי מבני ברק. עצרתי ליד הגינה והבטתי בה והבנתי שהאיש הזה היה הרב יעקב אדלשטיין זצוק"ל.

    על הרקע הזה, איתנו באולפן זוג מהקהילה של זיכרון יעקב שחזרו בתשובה. שניהם היו בצעירותם בלהקת חיל האוויר. אנשים כישרוניים. הם יספרו מה קרה להם לפני כל כך הרבה שנים כשהם פגשו את הרב אדלשטיין ומאז חייהם השתנו.

    האזינו לשיחה המלאה:



    0 תגובות