נתניהו מגיב: "משלמים סכומי עתק לשונאי ישראל כדי לשרוד בשלטון"

    איתי גדסי 3 Comment on נתניהו מגיב: "משלמים סכומי עתק לשונאי ישראל כדי לשרוד בשלטון"

    ראש האופוזיציה תקף: "שיכניסו את היד לכיס של זועבי, לכיס של טיבי ולכיס של עבאס, ויתנו 100% ללוחמים שלנו כי מגיע להם 100%. ואם הם לא יעשו את זה, הממשלה שלנו שנקים בקרוב בעזרת השם, הדבר הראשון שהיא תעשה היא תתן 100% ללוחמים שלנו"

    צילום: נועם מושקוביץ, דוברות הכנסת

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    ראש האופוזיציה, בנימין נתניהו הגיב לפני זמן קצר לחזרתה של ח"כ ג'ידא רינאוי זועבי לקואליציה ולפרסומים על התקציבים שהובטחו לה: "זה לא מפתיע אותי, כי בנט ולפיד מוכנים לעשות הכל כדי לשרוד בשלטון ולצורך זה הם משלמים סכומי עתק, מהכסף שלכם משלמי המיסים, לשונאי ישראל ותומכי הטרור שהממשלה שלהם תלויה בהם", תקף נתניהו.

    "הם כבר שילמו 50 מיליארד שקל לעבאס, שילמו בשבוע שעבר 200 מיליון לטיבי לאיזה כביש שהוא דרש, והיום הם שילמו מאות מיליונים לזועבי. לזה יש להם כסף. למה אין להם כסף? להצעה שלנו להשלים את המלגות ללוחמים ל-100%, בסך הכל תוספת של 50 מיליון שקל. זה הבית של בנט ברעננה, זה הסכום, כלום. לזה אין להם כסף, פתאום לזה הם צריכים את הליכוד.

    "אז שיפסיקו לבלבל את המוח הצבועים האלה. שיכניסו את היד לכיס של זועבי, לכיס של טיבי ולכיס של עבאס, ויתנו 100% ללוחמים שלנו כי מגיע להם 100%. ואם הם לא יעשו את זה, הממשלה שלנו שנקים בקרוב בעזרת השם, הדבר הראשון שהיא תעשה היא תתן 100% ללוחמים שלנו".

    בימינה הגיבו: "הסיבה שביבי צווח בהיסטריה בסרטון היא כדי לחפות על שקריו. גובה הצעקות כעומק השקרים. הוא יודע את האמת. לא הובטחו שום כספים חדשים לח״כ רינאוי- זועבי.

    "מה שנדון עימה, הוא פתיחת חסמים על תקציבים קיימים מתוך תוכנית החומש שאושרה מזמן בממשלה במסגרת התקציב הקיים, בתחומי החינוך, התשתיות, התעסוקה ועוד. כך היה בממשלה הקודמת וכך בממשלה הנוכחית וכך ראוי. הברית האמיתית היא של בן גביר, ביבי וטיבי שממשיכים לשתף פעולה להפלת חוק ממדים ללימודים".

    בתוך כך, ח"כ משה ארבל בפניה ליועמשי"ת הכנסת בדרישה לחשוף את הסיכומים של לפיד עם ח"כ זועבי.

    מוקדם יותר היום, בתום פגישתם של שר החוץ ויו"ר יש עתיד, יאיר לפיד עם ח"כ ג'ידא רינאוי זועבי ועם ראש עיריית נצרת עלי סאלם וראשי רשויות מקומיות ערביות, הוחלט כי זועבי תשוב לשתף פעולה עם הממשלה, והנוכחים נשאו הצהרה משותפת.

    שר החוץ יאיר לפיד: "אני מקבל את ח"כ רינאוי זועבי בחזרה לקואליציה, ניהלנו שיח פתוח, גלוי, שקול על הצרכים האמיתיים של החברה הערבית גם איתה וגם עם ראשי הרשויות שאני מודה להם שבאו והתגייסו. שמנו מאחורינו את הוויכוח הזה וחוזרים לעבודת הממשלה".

    ח״כ רינאוי זועבי: "אני באתי וצמחתי מהרשויות המקומיות הערביות עכשיו אני בכנסת כדי להיטיב עם החברה הערבית. אחרי לחץ עצום של ראשי הרשויות הערביות שהפנו אליי ושהם מבינים את המשמעות של הפרישה שלי מהקואליציה אני הסכמתי לשבת היום ובאתי איתם לשר לפיד ואני רוצה להגיד שאני מודעת ומבינה שהאלטרנטיבה לממשלה הזאת היא ששר המשטרה הבא יהיה בן גביר ואני רוצה למנוע את האלטרנטיבה הזאת" אמרה החכי"ת.

    "לכן מכיוון שאני באה לשרת את הרשויות המקומיות ולהביא להישגים עבור הצרכים של החברה הערבית אני אתמוך בקואליציה. אבל אני גם רוצה שהממשלה תהיה אמיתית וקשובה לחברה הערבית ולצרכים שלה בבריאות, בחינוך, בדיור, בתשתיות" סיימה זועבי.



    3 תגובות

    מיין תגובות
    1. 3

      צודק ב-100 אחוז (תרתי משמע)

    2. 2

      לבנט לא אכפת לשבת עודה ואחמד טיבי הקיצונים ביותר אבל בסוף "אנחנו יותר ימניים מנתניהו"