פרויקטור מירון: "היו פערים בין התכנון לביצוע, נתחקר ונחזור עם תשובות"

    אייל ראובן No Comments on פרויקטור מירון: "היו פערים בין התכנון לביצוע, נתחקר ונחזור עם תשובות"

    תא"ל במיל' צביקי טסלר מבהיר בראיון ל'קול חי' כי אכן "היה פער בין התכנון לבין הביצוע", ומבטיח "אנחנו נבדוק את זה ואני מניח שיהיו לנו תשובות ברורות" | לדבריו "רוב הציבור פעל בהתאם למתווה, אבל יש מיעוט בציבור שפעל באלימות ואת זה צריך להוקיע"

    צילום: David Cohen/Flash90
    13:14
    28.03.24
    מהדורת הבוקר No Comments on ה'מתכון' של האור החיים למנוחת הנפש | הרב צבי אריה אדלר

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    פרויקטור מירון, תא"ל במיל' וניצב בדימוס צביקי טסלר מתייחס הבוקר (ראשון) לקריסת המתווה החדש בהילולת הרשב"י בשבוע שעבר. "הילולת הרשב"י היא אירוע שבשנים קודמות לא נשלט באופן מלא, לא הגבילו קהל והמשימה שהייתה על כתפיי היא לארגן הילולא בהתאם להמלצות ועדת החקירה ובמובן הזה הקערה התהפכה, אין יותר הילולא כמו בשנים קודמות. יש ניהול מסודר", אומר טסלר בריאיון למהדורת הבוקר עם בצלאל קאהן.

    טסלר הבהיר כי אכן "היה פער בין התכנון לבין הביצוע", והבטיח "אנחנו נבדוק את זה ואני מניח שיהיו לנו תשובות ברורות. אבל ההילולא התקיימה, האירוע המרכזי – ההדלקה של האדמ"ור מבויאן התקיים, טקס הזיכרון התקיים".

    בהמשך הריאיון הוא השיב לשאלתו של קאהן מדוע המתווה לא עבד כמתוכנן: "אתה מבקש ממני לתת לך את ממצאי התחקיר שעוד לא ביצענו, אני מאוד נזהר לבוא ולהגיד כעת מה הייתה הסיבה – יממה בלבד אחרי ההילולא. חובתי לקחת את הזמן ללמוד את הפערים, להבין את מקורם וכך נעשה. כרגע מוקדם מידי". טסלר הדגיש: "אני רואה את חובתי לציבור לדווח, הסביר ולתת את התמונה המלאה. אני לא מתכוון להתחמק מזה".

    עוד אמר טסלר: "רוב הציבור פעל בהתאם למתווה, אבל יש מיעוט בציבור שלא כך ואפילו פעל בכוח ובאלימות ואת זה צריך להוקיע".

    הוא התייחס לנושא השיח עם הקהילות השונות: "דיברתי עם כולם ביחד ולחוד ושמעתי בקשב רב את כל ההמלצות במעלה הדרך. אשמח שהקבוצות יהיו שותפו מלאות ויקחו אחריות אבל בסופו של דבר המשימה לממש את ההמלצות של הוועדה הוטלה עלי. עשינו מאמץ גדול לשמר את המסורת. חלק מהדברים הצלחנו יותר וחלק פחות מסיבות שונות".



    0 תגובות