הרב יעקב חיים מילר: "המתווה לא קרס, הוא לא פעל בכלל"

    אייל ראובן 1 Comment on הרב יעקב חיים מילר: "המתווה לא קרס, הוא לא פעל בכלל"
    צילום: Matanya Tausig/Flash90
    22:01
    28.03.24
    המהדורה המרכזית No Comments on השרה מירי רגב: "לא מאמינה שהחרדים יפרשו מהממשלה"

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    הרב יעקב חיים מילר, מאנשי מירון שוחח עם בצלאל קאהן במהדורת הבוקר (ראשון) על הילולת הרשב"י שהתקיימה בשבוע שעבר תחת הגבלות כבדות: "כל אחד מבין שזה בלתי אפשרי לנהל כניסה של 16 אלף איש כשעד היום האוטובוסים היו מגיעים משלושה כיוונים, ופתאום להביא את כולם מכיוון אחד ואוטובוסים נתקעים. אמרנו את זה פה בקול חי שזה בלתי אפשרי", אמר מילר.

    "אותם אנשים שלא רצו להשתמש בתחבורה הציבורית הספיקו והגיעו למירון בתוך 3 וחצי עד 4 שעות ודווקא אנשים שקנו כרטיסים נתקעו שעות ארוכות בחניונים. המתווה לא פעל בכלל, זה לא שהוא קרס", הוסיף.

    לדבריו "לתכנן את הדברים במירון צריך להתחיל מהיום. הרסו בית כנסת שמשמש את הכהנים והיו צריכים ברגע האחרון לבוא ולבנות. צריך שזה שהולך לנהל את האירועים יהיה שותף בתשתיות קבע. צריך למצוא דרך לאפשר לכל עם ישראל על כל גווניו להגיע למירון".

    "אם אתה תכין את המקום ותקבע מתווה שהוא טוב לכולם – המשטרה לא תחשוב שהיא צריכה להיות בפנים, המשטרה ידעה שהיא צריכה להיות שם כי היא ידעה שעם ישראל לא קיבל את המתווה. בכל מה שהם הבינו שהציבור כועס עליו הם השקיעו כוחות גדולים להראות שהם כן יכולים".

    עוד הוסיף מילר: "רוב מוחלט של האנשים שפרצו אלה אנשים שהחזיקו כרטיס, אחרי שהם היו 9 שעות בחניונים בלי מים ושירותים. יש ויכול להיות מתווה שכל עם ישראל יהיה מרוצה".

    "אני התחננתי בפני הקהילות לקיים ישיבה ביניהם ולקבל החלטות. באתי לשבת עם הפרויקטור 4 חודשים לפני ואמרתי לו שצריך לשבת עם כולם ביחד וכבר אז הוא התחיל עם התחמנות שלו, הוא נתן לכל חסידות אשליה אחרת".



    1 תגובות

    מיין תגובות
    1. 1

      כבר כתבו שבוע שעבר
      מרון לא מעניין את הכנסת זה לא "גאוה לאומית"
      מוריה חברותיי
      גדולי הדור
      הסנהדרין של 71 תוכלו להוציא הלכה ברורה איך וכיצד ההילולה צריכה להתנהל