המשבר נפתר? זועבי צפויה לחזור בה מפרישתה מהקואליציה

    איתי גדסי No Comments on המשבר נפתר? זועבי צפויה לחזור בה מפרישתה מהקואליציה

    זועובי צפויה להיפגש היום עם שר החוץ יאיר לפיד ולדוש ממנו בין היתר תקציב להרחבת בית החולים בנצרת וקידום הייצוג הערבי בשירות המדינה

    צילום: Yonatan Sindel/Flash90

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    המשבר בממשלה: בקואליציה מדווחים על התקדמות של ממש במגעים עם חברת הכנסת ג'ידא רינאוי זועבי שהודיעה בשבוע שעבר על פרישתה מהקואליציה.

    זועובי צפויה להיפגש היום עם שר החוץ יאיר לפיד ולדוש ממנו בין היתר תקציב להרחבת בית החולים בנצרת וקידום הייצוג הערבי בשירות המדינה.

    יו"ר רע"מ מנסור עבאס נועד עם זועבי ביום שישי והבטיח לסייע לה לרשום על שמה הישגים פוליטיים, תוך שימוש בכספים הקואליציוניים של רע"מ.

    כבר ביום שישי בבוקר הבהירה זועבי כי היא לא תמהר להפיל את הממשלה. "אתמוך בקואליציה כל עוד היא קשובה לצרכים של החברה הערבית. במהלך חודש הרמדאן הממשלה שברה ימינה. אני רק רוצה להבטיח שאם הקואליציה תמשיך להתקיים שתהיה קשובה לציבור הערבי. אני מודעת לכך שהאלטרנטיבה גרועה יותר", אמרה זועבי בריאיון לגל"צ.

    עוד אמרה זועבי בריאיון, כי עוד לא החליטה כיצד להצביע בעניין החוק לפיזור הכנסת. "אבחן את החוקים לגופו של עניין". היא הבהירה כי היא מוותרת על המינוי לקונסולית בשנחאי.

    בתוך כך, הממשלה צפויה לאשר בשבוע הקרוב על פי דרישת רע"מ, העברה של מיליארד שקלים לתוכנית לצמצום פערים בחברה הערבית. זהו אחד התנאים שרע"מ התנתה מוקדם יותר החודש, להישארותה בקואליציה. דרישה נוספת שלה שנענתה בחיוב היא גיבוש החלטת ממשלה להקצות מאתיים מיליון שקלים במשך חמש שנים, לפיתוח היישוב ג'סר א'זרקא.



    0 תגובות