הזמר יוני Z משיק אלבומו החדש והקצבי בלהיט על "אהבת חינם"

    יונתן שורק No Comments on הזמר יוני Z משיק אלבומו החדש והקצבי בלהיט על "אהבת חינם"

    הזמר והיוצר היהודי אמריקאי יוני Z ממשיך להסתער ומציג סוף סוף את אלבומו השני | "את תקופת הקורונה ניצלתי לעבודה על האלבום החדש, שעבורי היווה כלי להעברת המסר של אהבת חינם"

    9:52
    29.03.24
    הרב אהרן לוי No Comments on מלכודת גיוס החרדים \\ פרשת צו עם הרב אהרן לוי

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    אחרי תקופת דגירה ארוכה, וירוס סיני שהשבית את עולם התרבות, ושני סינגלים מוצלחים שכבר שוחררו לציבור (Crown עם קליפ מושקע, והבלדה המרגשת בואי), משיק Z אלבום שני שטרם נראה כמותו במוזיקה היהודית/חסידית. "הבחירה כסינגלים בבואי ו Crown שנחשבים לשירים היותר דרמטיים באלבום, אינה מקרית. רציתי לרגש ולהכין את הלבבות לקראת גל ענק של שמחה שמגדיר את האלבום החדש" מנמק יוני.

    באלבום החדש 12 שירים, כולם פרי יצירתו. יוני Z כתב, הלחין והיה שותף מלא בעיבודים לצד שלוימי זלצמן. האלבום, פותח את עונת המוזיקה הנוכחית עם טעם חזק ומרענן של שמחה ואופטימיות. Z יצר תמהיל יצירתי עם סגנונות מוזיקליים מקוריים וחדשניים שעתידים לשמש כפס הקול של הקיץ הקרוב.

    שיר הנושא של האלבום, נבחר כדי להדגיש מסר חשוב: "את תקופת הקורונה ניצלתי לעבודה על האלבום החדש, שעבורי היווה כלי להעברת המסר של אהבת חינם, אחד הלקחים החשובים ביותר מבחינתי, מהתקופה הזאת". ככלל, מי שיאזין לאלבום המגוון ימצא "בופה טעימות מוזיקלי מסביב לעולם" – שילובים מפתיעים בעיבודים משמחים שהופכים את שירי האלבום לאוסף להיטים מרוכז. החדשנות של Z באה לידי ביטוי בהגשה מוזיקלית, טרנדים עולמיים שמקבלים טוויסט יהודי וכמובן – אווירה מקפיצה, אופטימית ומרגשת.

    עוד באלבום:  שירים קצביים ומקפיצים בנגיעות מוזיקת עולם ומקצבים אלקטרוניים. ידיד נפש – לחן שבתי קלאסי בהפקת ענק מרגשת, עם הסימפוניה של פראג. להודות – שיר קומזיץ באווירה ישיבתית, ושירים נוספים המשלבים אפילו מוזיקת קאנטרי ועוד, ועוד.[ "האווירה הכללית באלבום משחקת ברגשות הלב, וכמו החיים היא מעבירה את האדם ממצב שמחה לרגש הכי פנימי", מאפיין Z את חוויית היצירה של האלבום החדש.



    0 תגובות