גדולי הזמר המזרחי והחסידי בקליפ מיוחד לכבוד הרשב"י | צפו

    נתי קאליש 15 Comment on גדולי הזמר המזרחי והחסידי בקליפ מיוחד לכבוד הרשב"י | צפו

    "אור הרשב"י" בהפקה מרגשת ומיוחדת בקליפ עם גדולי הזמר ואווירת מירון שיכניס אתכם לאווירת ל"ג בעומר: חיים ישראל, מאיר אדלר, אהרל'ה סאמעט וארי היל חברו יחד לביצוע מושלם ללחנו של בנצי שטיין "מבטל כל הגזירות" | אל תפספסו

    20:01
    28.03.24
    הקבינט No Comments on דרמה במשבר הגיוס | הקבינט בדיון סוער

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    בקליפ שיצא על ידי מוסדות אור הרשב"י התארחו 'מאיר ואהרל'ה' צמד המילים שהפכו למותג של שמחה יהודית אותנטית, אלו שמבטאים יותר מכל את השמחה ואנרגיה החסידית. חוברים לבעלי הרגש 'חיים ישראל' ו׳ארי היל' שמתארחים בשנית באכסנייתו של המלחין החסידי, הצעיר 'בנצי שטיין', שלא מפסיק לחבר בין עולמות – בעולם הנגינה היהודי בארץ ובעולם.
    בקליפ יוקרתי ומושקע מתלווים האמנים אל חברי מקהלת היוקרה 'מקהלת נשמה' בניצוחו של הכישרון הווקאלי ר' איציק פילמר. בדרכם להילולא קדישא של התנא האלוקי ר' שמעון בר יוחאי זי"ע באתרא קדישא מירון.
    אתם מוזמנים ליהנות מיצירה אומנותית שנכתבה באסטרטגיה ויזואלית – ובכישרון רב, המביעה את הרגש היהודי ואת התפילה שפורצת מעמקי ליבם של רבבות אלפי ישראל העולים מירונה. דווקא אחרי שנה כזאת – אנחנו מבקשים ומייחלים להמשיך ולבוא להתפלל אצל הצדיק, שבוודאי יפעל לבטל את הגזירות וישפיע עבורנו רפואות וישועות
    חברת 'עולם ומלואו' הידועים בהפקות וידאו המובילות בעולם היהודי ע"י האמן אהרן אורייאן – נכנסה לעובי הקורה של הפקה ייחודית זו, כתבה את סיפור העלייה למירון בטוב טעם ובחינניות יהודית מושלמת, לצד הבמאי החרדי המוביל אלחנן נוסבוים שידע לנווט את הספינה הגדולה הזאת בדרכה ליצירה מושלמת ברמה נדירה.
    אל תפספסו את רגעי ההיסטוריה, כשעל במה אחת נצפים ענקי הזמר משני העולמות. מפזזים לכבוד התנא האלוקי רשב"י על גג בית 'אור הרשב"י' – מבצר התורה העצום, בנין פאר שכולו יצירה תורנית כבירה שנבנתה אבן אחר אבן, כהדמיית קודש הקדשים – ציון הרשב"י זי"ע.
    לב ההפקה מתרחש בין כותלי ישיבת המקובלים אור הרשב"י, שם יוקדת אש הקדושה 24 שעות ביממה, כשמאות אברכים בני עליה מתעלים לאור תורתו של רבי שמעון בר יוחאי.
     על מלאכת העיבוד הופקדו הצוות המוביל בתעשיית המוזיקה אלי קליין ואיצי ברי, ועל ההפקה הגרנדיוזית הזאת ניצח בכישרון רב האסטרטג והמפיק החסידי ר' נטע לוין שבכישוריו הביא את כל הפרויקט הזה לידי גמר מקצועי וכה מקסים.


    15 תגובות

    מיין תגובות
    1. 15

      קליפ מושלם!!!!

    2. 12

      שלום השיר מאוד יפה. הלחנים והדואט ממש נחמד!
      יכול לפטור הכל?
      או לפתור מלשון פתרון..

      1. לפטור מלשון פיטורין-שרשב"י פוטר ומפטר אותנו מהצרות

        1. היום כבר אפשר להגיד שפיטר את הממשלה (התחיל בלג בעומר)

    3. 10

      מושלםם אני מכורה לשיר הזה! שומעת בלופיםם

    4. 7

      אין על חיים ישראל עושה אידיש
      ועל ארי היל עושה אידיש סטייל מזרחי

    5. 6

      4ין על חיים ישראל ממציא את עצמו מחדש

    6. 5

      וואהו אהבתי ברמות ממש יפה מכניס לאוירה😁😁😁😀😀😀😀😀😀😀😃😃😃😃😃😃👍🏻👍🏻👍🏻👍🏻❤❤❤💕💕💕❤

    7. 3

      הממשלה נפלה בלג בעומר