"תורתו מגן לנו" – ילדי קרן ההסעות במבצע לימוד משניות לע"נ קדושי מירון ז"ל

    עפר גדנקן No Comments on "תורתו מגן לנו" – ילדי קרן ההסעות במבצע לימוד משניות לע"נ קדושי מירון ז"ל

    מבצע המשניות ע"י אלפי ילדי תשב"ר הזוכים לחינוך תורני בזכות 'קרן ההסעות' יעלה את זכרם של מ"ה הקדושים ז"ל שנספו באסון הנורא אשתקד

    20:26
    28.03.24
    המהדורה המרכזית No Comments on יו"ר ש"ס דרעי תוקף: "זו מלחמת שמד; נבחן את צעדינו"

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    ימליצו טוב בעדנו: במלאת שנה לאסון הנורא באתרא קדישא מירון, בו קיפחו את חייהם 45 יהודים יקרים שהשתתפו בהילולא הגדולה בל"ג בעומר, הכריזו ב"קרן ההסעות" על מבצע לימוד משניות לעילוי נשמתם. המבצע שיקיף אלפי ילדי תשב"ר בכל הארץ, יעלה את זכרם של מ"ה הקדושים ז"ל שעלו בסערה השמיימה בעיצומה של ההתעלות הרוחנית בהילולת רשב"י.

    מבצע המשניות זכה לשם "תורתו מגן לנו", נועדה אף לחבר את עשרות אלפי תלמידי "קרן ההסעות" ליום הקדוש של ל"ג בעומר, בו מציינים את דמותו הטמירה של התנא האלקי רבי שמעון בר יוחאי זיע"א שהאיר את העולם בתורתו ובזכותו לא השתכחה תורה מישראל. דווקא ילדים אלו המגיעים ברובם מבתים רחוקים מתו"מ והיו כפסע מלהישאב למערכת החינוך הכפרני רח"ל, מסמלים בגופם ממש את ההבטחה האלוקית "כי לא תישכח מפי זרעו" – החקוקה בשער ציונו הק' של רשב"י במירון, בכך שזוכים לחינוך תורני ע"י מערך "קרן ההסעות" המביא אותם מידי יום ללמוד תורה בבתיה"ס התורניים.

    בקרן ההסעות אומרים, כי כמו בכל תפוצות ישראל המציינים בימים אלו שנה לאסון הכבד שטלטל את עם ישראל כולו, גם בבתי הספר התורניים ייחדו דברים לזכרם של הנספים ז"ל, בניהם ילדים רכים ונערים, שבלטו באישיותם הגדולה ומידותיהם התרומיות ושהפכו לקורבנות ציבור עבור כלל ישראל. "מבצע המשניות של תלמידי קרן ההסעות הוא המעט שאנו יכולים לעשות לעילוי נשמתם הטהורה ולחיזוק בדרכם – דרך התורה והמצוות", אומרים בקרן ההסעות.

    בקרן ההסעות מציינים, כי במספר רב של בתי ספר של "החינוך העצמאי" ברחבי הארץ יקיימו השנה מדורות ל"ג בעומר בחצר בית הספר, בשירה וריקודים כמיטב המסורת, וזאת מטעמי בטיחות ושמירה על הילדים. במדורות אלו מחדיר הצוות חינוכי לילדים את קדושתו ותורתו של רשב"י וההליכה בדרך הסלולה. אשרי העם הם לומדיך.



    0 תגובות