תמימות דעים בין חברי קואליציה ואופוזיציה: "להדיח את כסיף"

    אבי רבינא 1 Comment on תמימות דעים בין חברי קואליציה ואופוזיציה: "להדיח את כסיף"

    עימות בפתח דיון ועדת הכספים בין מספר חברי כנסת לחבר הכנסת עופר כסיף על רקע אירועי הלווית שירין אבו עאקלה. אביר קארה: "צריך להעיף אותך מפה". אחמד טיבי: "עופר כסיף יהיה בכנסת הבאה, מי שהאשים אותו אולי לא יהיה"

    צילום: Yonatan Sindel/Flash90
    22:01
    28.03.24
    המהדורה המרכזית No Comments on השרה מירי רגב: "לא מאמינה שהחרדים יפרשו מהממשלה"

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    בפתח דיון ועדת הכספים בנושא חוק המענקים לתקופת האומיקרון, התייחס ח"כ ינון אזולאי לאמירות מפקד המחוז הצפוני של המשטרה כי תהייה אפס סבלנות למי שיפר את החוק במירון, וציין כי יש לנהוג ביד קשה עם מי שנוהג בפרעות בכל מקום וכי זו לא דרכם של מתפללי מירון: "אבל את היד הקשה לא רואים את במזרח ירושלים באלימות שם או בפרעות ערביי ישראל, שם רואים את ההתפרסות של משטרת ישראל מול אותם פורעים ומחבלים, פועל יוצא של הממשלה הרופסת הזו".

    ח"כ עופר כסיף לדברים: "אני מסכים שהמשטרה לא צריכה להתנהג בברוטליות בשום מקום, לא במירון ולא בשום מקום, גם לא בירושלים או בשטחי יהודה ושומרון".

    סגן השר אביר קארה תקף את דברי כסיף: "אתה בטעות בכנסת ישראל, צריך להעיף אותך מפה, אני מגייס חתימות לשם כך. אתה עוכר ישראל ושונא ישראל. תתייחס לניסיון דריסה שלך של שוטר והכאה של שוטר מצדך. אנחנו פראיירים, לא צריך לתת לך לדבר בכלל. גם במדינה דמוקרטית, הוא לא יכול לדבר בגנות השוטרים".

    ח"כ אופיר כץ: "אחד כמוך לא צריך להיות בכנסת. יש לכבד את השוטרים שלנו ואת עבודתם הקשה, במקום זה אתה מרביץ לשוטר, אתה לא ראוי להיות כאן".

    יו"ר ועדת הכספים, ח"כ אלכס קושניר: "אני מצטרף ליוזמה שלך להדחת ח"כ כסיף מהכנסת אחרי האירוע המביש של הכאת השוטר, אבל בדיון הזה אני מבקש להתרכז בנושא הדיון".

    ח"כ כסיף: "אני מסכים שהמשטרה לא צריכה לתקוף מפגינים ולא להיות ברוטלית, לא במירון, לא בירושלים, לא ביו"ש ולא בשום מקום אחר. מה שאמר אזולאי הוא דברי הבל. המשטרה פעלה בהלוויה של שירין באלימות. אנשים שנשאו ארון. המשטרה פעלה באלימות נפשעת".

    ח"כ קושניר: "מי שהחזיק את הארון זה מי שרצה לחטוף את הארון ולא המשפחה".

    ח"כ אחמד טיבי: "עופר כסיף יהיה בכנסת הבאה, מי שהאשים אותו אולי לא יהיה".

    סגן השר קארה: "נגייס את החתימות וגם אותך נעיף".

    ח"כ טיבי: לאפסים אני לא עונה.

    כסיף: "שני אפסים לא מעניינת אותם האמת אלא פופוליזם, העברתי סרטונים למשטרה. גם לגבי האירוע שהייתי בו , יש פה פופוליזם שקרי. בוא נדייק ,מה שהיה שם , האירוע התחיל בזה ששוטר מאיים וזה מוקלט בסרטון מתועד, שוטר שם יד על האקדח ואומר לחברו אם הוא נוסע אני יורה בו, לא מתייחסים לזה החברי כנסת, שוטר מאיים להרוג חבר כנסת או אזרח שלא עבר על החוק , שוטר עומד מול אזרח ואומר שהוא יירה בו, כנראה שמדובר בערבים ובאנשי שמאל , זה בסדר ששוטר מאיים לירות בהם? בנוסף לא יעלה על הדעת , ששוטרים לא יכבדו את החסינות של חברי כנסת מימין ומשמאל, פגעו בחסינות שלי. לא תקפתי את השוטר ואני הדפתי את היד של השוטר, יש את הזווית האמיתית כולל בהילוך איטי כולל זה שרואים שהשוטר שלח לי יד לפנים, אם שהדפתי אותה בטעות פגעתי בו , שלא יגידו דברי שקר".

    ח"כ שלמה קרעי: "המשטרה פיברקה את הסרטון שלך?! הראש חבט ביד שלך?"



    1 תגובות

    מיין תגובות