ח"כ רוטמן מתריע: "אנחנו בהתפרקות מוחלטת"

    אייל ראובן No Comments on ח"כ רוטמן מתריע: "אנחנו בהתפרקות מוחלטת"

    חה"כ שמחה רוטמן ב"מהדורת הבוקר": "אנחנו נמצאים בהתפרקות מוחלטת. ברחוב שבו שוכן משרד המשפטים שוטרים נרגמים באבנים. איבדנו את השליטה. ובזמן הזה ראשי הקואליציה יושבים ועושים עסקאות עם 'המשותפת'"

    צילום: Yonatan Sindel/Flash90
    13:14
    28.03.24
    מהדורת הבוקר No Comments on ה'מתכון' של האור החיים למנוחת הנפש | הרב צבי אריה אדלר

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    ח"כ שמחה רוטמן (הציונות הדתית) מתייחס למהומות האלימות אמש במזרח ירושלים: "אנחנו נמצאים בהתפרקות מוחלטת. ברחוב שבו שוכן משרד המשפטים שוטרים נרגמים באבנים, איבדנו את השליטה ובזמן הזה ראשי הקואליציה יושבים ועושים עסקאות עם המשותפת", אמר רוטמן בשיחה עם בצלאל קאהן ודוד חכם במהדורת הבוקר.

    רוטמן הוסיף: "גם בהשבעת הממשלה הם עמדו בחוץ בהמתנה לשאלה אם יהיו 61 וחיכו לראות אם הממשלה תושבע, הם היו חלק מכוח המילואים של לפיד ובנט כדי לתמוך בממשלה אם יהיה צורך ועכשיו זה יוצא לאור. כולם יודעים שזה מה שקורה. הם שולטים בסדר היום ומחליטים מה יעלה להצבעה ומה לא".

    רוטמן תקף את חברי הימין הקואליציה: "זה התחיל באופן הדרגתי, בהתחלה אמרו זה רק רע"מ, יש הבדל בינם למשותפת וזו רק הצבעה אחת. אני מזכיר שהוויכוח היה אז האם אפשר להסתמך עליהם רק בהצבעה אחת של הקמת הממשלה. אני שמח שהיום גם בליכוד אומרים שזה מעשה בל ייעשה".

    לדבריו "הקואליציה הזו מקרטעת מיומה הראשון. היא לא מסוגלת לתפקד ולשלוט. אנחנו בונים על שביבי ציונות שנשארו אצל חלק מחברי הקואליציה שישימו סוף לדבר הזה".

    עוד אמר רוטמן: "אם תומכיו של בנט בציבור יתמעטו כמו תומכיו ברשימת ימינה – אז הוא במצב מאוד גרוע. זה מראה את הנטישה האידיאולוגית של המפלגה והעובדה שהם לא יכולים להחזיק את האנשים שלהם. כשזורקים את ההבטחות הכי מקודשות שהבטיח לבוחרים אז המפלגה לא שורדת. להבנתי יש עוד גורמים אופורטוניסטים שמנסים להשיג לעצמם יותר, אבל איש לא מעריך שהממשלה תשרוד עוד הרבה".



    0 תגובות