יואליש קרויס: "הרסו את מירון; זה לא יעבור בצורה חלקה"

    אסתי פלד 1 Comment on יואליש קרויס: "הרסו את מירון; זה לא יעבור בצורה חלקה"

    איש "העדה החרדית", יואליש קרויס במהדורה המרכזית: "יהיו הרבה שיעברו את המחסומים או יעברו בדרכים אחרות. זה לא יהיה חלק. לא יכול להיות שלוקחים מקום ועושים מה שרוצים. פנינו לבג"ץ כדי שלא יגידו שלא מחינו"

    צילום: David Cohen/Flash90
    13:07
    28.03.24
    קובי פינקלר No Comments on עשרות אמצעי לחימה אותרו סמוך לבית חולים אל אמל

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    איש "העדה החרדית", יואליש קרויס שוחח הערב (שני) עם אבי מימרן במהדורה המרכזית על הקריאה של העדה החרדית לאנ"ש להגיע למירון ללא כרטיסי נסיעה. "הרסו את כל מה שהיה שם – ללא קשר לאסון, הרסו את בית הכהנים, את המקווה. בנו מרפסת כהנים חדשה ואין מהנדס שמאשר את זה. כל אחד אומר שזה לא יעמוד, אז מה עשיתם?", תוהה קרויס.

    הוא טען כי הכרטיסים חולקו לפי שיוך מפלגתי ולא נמכרו באופן שיוויוני לכלל הציבור: "מי שיכול להגיע זה מצביעי מחל וקצת ממצביעי יהדות התורה, כל השאר לא יכולים להגיע. רק מי שקרוב לצלחת. אחרי שעתיים כבר לא היו כרטיסים בנדרים פלוס. מכרו את כל הכרטיסים לפני, זה לא יעבוד".

    לדבריו "הצענו להם סדרנים משלנו, אם יואליש קרויס עומד בפתח המערה יצייתו הרבה יותר מאשר למשטרה. דיברנו איתם והם לא הסכימו לשום דבר".

    עוד טען קרויס, כי "55 שנה עושים משהו במירון שמנסים לקחת את זה, אני חושב שהסיבה היא שזה מקום קדוש, אחרים דנים לכף זכות ואומרים שזה מטימטום".

    ביחס ל'דרך מהדרין', אמר: "פעם הלכנו על העפר, היום הולכים על קרשים. שום מהנדס לא אישר את זה. בסוף יאשימו את הסיקריקים".

    קרויס אמר כי ההילולא לא תתקיים בצורה מסודרת: "יהיו הרבה שיעברו את המחסומים או יעברו בדרכים אחרות. זה לא יהיה חלק. לא יכול להיות שלוקחים מקום ועושים מה שרוצים. שתיה אסור לחלק, אבל המשטרה כן מחלקת מים עם סמל המשטרה. פנינו לבג"ץ כדי שלא יגידו שלא מחינו. ברור לי שבג"ץ יחליט ביום שני, כשזה כבר לא יהיה רלוונטי".



    1 תגובות

    מיין תגובות