גפני תוקף את בנט: "למה חיללת שבת? אין לך סייעתא דשמיא"

    אבי רבינא 1 Comment on גפני תוקף את בנט: "למה חיללת שבת? אין לך סייעתא דשמיא"

    גפני הטיח בבנט במליאה: "אתה כל הזמן גוזר גזירות נגד הציבור החרדי, לערבים מעבירים מליארדים ולחרדים כלום, מה הציבור הזה עשה לך? כל הזמן בוועדת הכספים אתם מביאים דברים נגדינו"

    משה גפני צילום: פלאש 90
    22:01
    28.03.24
    המהדורה המרכזית No Comments on השרה מירי רגב: "לא מאמינה שהחרדים יפרשו מהממשלה"

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    יו"ר יהדות התורה, ח"כ משה גפני נשא דברים במליאת הכנסת בדיון 40 חתימות המחייב את נוכחותו של ראש הממשלה ותקף את בנט: "אתה כל הזמן גוזר גזירות נגד הציבור החרדי, לערבים מעבירים מליארדים ולחרדים כלום, מה הציבור הזה עשה לך? כל הזמן בועדת הכספים אתם מביאים דברים נגדינו. אתה לא שואל את עצמך למה אין לך סיעתא דשמיא בכלום?"

    צילום: פלאש 90

    גפני התייחס לנסיעתו של בנט לרוסיה בעיצומה של השבת לפני מספר שבועות: "למה החלטת לחלל שבת כשנסעת לאוקראינה? לתומי חשבתי אולי יש משהו שאנחנו לא יודעים, היום אנחנו יודעים שלא היה כלום, לא יכולת לעשות לפני או אחרי שבת? למה חיללתם שבת?"

    "כל מה שאתה נוגע בו – אתה נכשל. הדחת את ח"כ שיקלי שהיה קרוב אליך, היום בישיבת הסיעה זרקת את חברת הכנסת עידית סילמן שעבדה פה והייתה מסורה אליך יותר מכולם, כל המלבין פני חברו ברבים אין לו חלק לעולם הבא".

    בתוך כך, ל'קול חי' נודע כי ‏ח"כים מיהדות התורה, בתוכם ישראל אייכלר, יעקב אשר ואורי מקלב פנו ליו"ר גפני בישיבת סיעה וביקשו להפסיק את החרם על הוועדות ולהתחיל להביך את הקואליציה גם בדיוני הועדות. גפני השיב להם: "נראה אתכם יכולים מול נתניהו ודרעי".



    1 תגובות

    מיין תגובות
    1. 1

      יחד יחד יחד
      בלי שינסה משהו לפלג
      כנס האחדות אין כח בעולם