הרוג ופצוע קשה בתאונה קטלנית בבקעת הירדן

    בנצי לייזרוביץ 1 Comment on הרוג ופצוע קשה בתאונה קטלנית בבקעת הירדן

    לפני זמן קצר ארעה תאונה עצמית של משאית פלסטינית בכביש 505 סמוך למעלה אפרים | לוחמי אש ומתנדבים מתחנה אזורית שומרון פעלו לחילוץ לכודים והעבירו אותם לידי מד"א שנאלץ לקבוע את מותו של אחד, ולפנות את האחר לקבלת טיפול רפואי

    כבאות והצלה יו"ש צילום: כבאות והצלה יו"ש
    16:43
    28.03.24
    קובי פינקלר No Comments on המל"ל מזהיר: סיכון מוגבר לישראלים במדינות עוינות

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    בשעה 15:24 התקבל דיווח במוקד 101 של מד"א במרחב גלבוע על משאית (פלסטינאים) שהתהפכה בכביש 505 בין מעלה אפרים לפצאל. לאחר פעולות חילוץ ממושכות, חובשים ופראמדיקים של מד״א קבעו את מותו של גבר כבן 30 והעניקו טיפול רפואי ופינו במסוק צבאי לבי"ח הדסה עין כרם צעיר כבן 20 במצב קשה עם חבלות בגפיים.

    למקום הגיעו גם כוחות כיבוי והצלה לחילוץ לכודים. להב אדיר רפאל מפקד האירוע: "התקבל דיווח במשל"ט יו"ש על תאונת דרכים עצמית קשה. למקום הוזנקו צוותים מתחנה אזורית שומרון, וכן יחידות המתנדבים של התחנה. עם הגעת הצוותים למקום  זיהינו זירה קשה עם מראות קשים מאוד ומורכבת מאוד".

    "במקום הייתה משאית הפוכה, עם לכודים. על פי גורמי הרפואה אחד הרוג ואחד פצוע קשה. לאחר הערכת מצב ראשונית הוקפצו למקום צוותים נוספים ומנוף. עקב מצבו הרפואי של הלכוד הוקפץ מסוק" אמר מפקד האירוע.

    עם הגעת הצוותים החלו לוחמי האש בחילוץ הלכוד, עקב אופי התאונה החילוץ היה מורכב. הלוחמים פעלו במהירות אך בזהירות מרבית וזאת על מנת לשמור על ביטחונו של הלכוד. בתום החילוץ הועבר הלכוד לגורמי הרפואה.

     



    1 תגובות

    מיין תגובות
    1. 1

      אמרו פלסטי, אז מה הלחץ???