מני גירא שוורץ: "נראה שהשנה אנשים יתקעו יותר בחניונים"

    אייל ראובן No Comments on מני גירא שוורץ: "נראה שהשנה אנשים יתקעו יותר בחניונים"

    מני גירא שוורץ ב"מהדורת הבוקר": "אם בכל שנה אנשים נתקעו במשך שעות בדרך להר ובחניונים, השנה נראה שיהיה יותר קשה. הדבר שהכי מפריע הוא סגירת קבר הרשב"י ביממה שלפני ל"ג בעומר. אנשים רוצים לעלות ועולים מידי יום. זו טעות"

    צילום: ארכיון

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    מני גירא שוורץ שוחח עם בצלאל קאהן ודוד חכם במהדורת הבוקר (שני), לקראת ההילולא במירון: "אתמול בעדה חרדית קראו לנסוע למירון לא בהסעות המאורגנות. בגלל שלא עלו יפה הפגישות מול הפרויקטור שגם תלוי בהחלטות של המועצה האזורית. באופן כללי מאוד קשה להגיע להבנות עם העדה החרדית, בגלל אותם פלגים קיצוניים יותר בתוכם".

    שוורץ סיפר: "הם ביקשו לעשות חניוני מהדרין ולא נתנו להם. ההערכה שלי שאולי המשטרה רוצה שליטה בחניונים ספציפיים כדי לשלוט בקהל באמצעות התחבורה".

    "דברי שני שעומד לרועץ פה – זה הריסת בתי כנסת על הציון ומאחורי הציון עצמו. כולל למשל מבנה ששמוקם על הגג של הציון. לא בטוח שזה נקרא לעשות סדר וברור שזה בעייתי מאוד הלכתית".

    שוורץ העריך: "אם כל שנה נתקעו אנשים שעות בדרך להר ובחניונים, השנה נראה שיהיה יותר קשה. הדבר הכי מפריע הוא סגירת קבר הרשב"י יממה קודם לאנשים שרוצים לעלות ועולים מידי יום זו טעות".



    0 תגובות