ח"כ אלי כהן: "הם עסוקים בהישרדות בזמן שהמחירים עולים"

    אייל ראובן No Comments on ח"כ אלי כהן: "הם עסוקים בהישרדות בזמן שהמחירים עולים"

    חה"כ אלי כהן ב"מהדורת הבוקר": "מעולם לא הייתה חקירה כזו שהושקעו בה הרבה כספים ומשאבים כמו זו של נתניהו. הממשלה עסוקה בלקנות את רע"מ במקום לסייע לאזרחים ולכן אנו רואים את יוקר המחייה"

    צילום: Tomer Neuberg/Flash90
    22:01
    28.03.24
    המהדורה המרכזית No Comments on השרה מירי רגב: "לא מאמינה שהחרדים יפרשו מהממשלה"

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    ח"כ אלי כהן שוחח עם בצלאל קאהן ודוד חכם במהדורת הבוקר (שני) והתייחס תחילה למשפטו של ראש הממשלה לשעבר: "מעולם לא הייתה חקירה כזו שהושקעו בה משאבים גדולים כל כך ופעם אחר פעם אנחנו רואים תיקונים, עדי מדינה שאומרים דברים שונים, שימוש באמצעים בלתי חוקיים כלפי עדים. פילבר אומר שרק רצו את הראש של נתניהו, לא עניין אותם שום דבר אחר. אני הייתי שר בשתי ממשלות של נתניהו – הוא לא אדם מושחת וברור לכולם שאלמלא אותו אישום מופרך בשוחד היום הליכוד, הימין ונתניהו היו בשלטון".

    כהן התייחס למחירי הדיור המזנקים: "השארנו להם כלכלה מצוינת. ראינו את ההתאוששות הכלכלית, אבל הם עסוקים אך ורק בהישרדותם הפוליטית. למה הם הגיעו? לבנט יש את המבצר ברעננה ומחוסרי הדיור יכולים רק לחלום על דירה. צריך להבחין בין התייקרות חומרי גלם בעולם לסוגיית הנדל"ן. בענין הנדל"ן אין לזה שום הצדקה".

    לדבריו "בחולון דירה של 4 חדרים עולה 2.5 מיליון. ניהלתי בעבר את אחת מחברות הנדל"ן הגדולות במדינה, מאה מטר לבנות עולה 700 אלף שקל. יש כאן ספסרות בלתי סבירה במחירי הקרקע על ידי מינהל מקרקעי ישראל, אבל שר האוצר עסוק בלקנות את רע"מ והמשותפת. אלקין עסוק בתחזוק הקואליציה ואין מי שידאג לזוגות הצעירים".

    כהן המשיך ותקף: "בזמן שהממשלה דאגה לחבר חשמל לישובים לא מוכרים ערבים. בישוב קידה לא מחוברים לחשמל. ויש גורמים בממשלה שקוראים להם תתי אדם".

    "אנחנו מדברים עם כולם בקואליציה, חוץ מבנט וכהנא. אדם שמכר כל ערך כמו בנט – אנחנו לא רוצים אותו בחיים הציבוריים. הממשלה הזו בלי רוב וכל הצבעה תלויה במשותפת ובח"כים ממנה שמרימים יד על שוטרים. כלפון לא היה רלוונטי כמו כל הנורבגים והיה חייל טוב במועצת השורא".



    0 תגובות