אבו מאזן מאשים את ישראל במות העיתונאית: "לא יעבור בשתיקה"

    שלמה ריזל 1 Comment on אבו מאזן מאשים את ישראל במות העיתונאית: "לא יעבור בשתיקה"

    ראש הרשות הפלסטינית: "אנחנו מטילים על ישראל את האחריות המלאה לרצח שלה. הפשע הזה לא יכול לעבור ללא השלכות"

    אבו מאזן צילום: פלאש 90
    12:46
    19.04.24
    אבי יעקב No Comments on הלכה למעשה: מרן הגאב"ד הגר"מ גרוס בדרשת שבת הגדול | צפו

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    יו"ר הרשות הפלסטינית, אבו מאזן, מאשים את ישראל במותה של העיתונאית שירין אבו עאקלה בג'נין ואומר "אנחנו מטילים על ישראל את האחריות המלאה לרצח שלה. הפשע הזה לא יכול לעבור ללא השלכות. אנחנו מסרבים ונסרב לבצע חקירה משותפת עם הרשויות בישראל, שכן היא זו שביצעה את הפשע".

    מותה של העיתונאית בג'נין ופעילות צה"ל | האזינו לפרשנים

    את הדברים אמר במתחם המוקטעאה ברמאללה שם נערך טקס הלוויה לעיתונאית אל ג'זירה שנהרגה מירי חמושים פלסטינים ולטענת הפלסטינים נהרגה מאש צה"ל. בלוויה משתתפים אלפים בהם בכירי ההנהגה המוסלמית. ארונה עטוף בדגל אשף וההמונים קוראים קריאות להשמדת ישראל.

    גם השר לעניינים אזרחיים ברשות הפלסטינית,  חוסיין א-שייח' הודיע הבוקר כי הרשות מסרבת לקיים חקירה משותפת עם ישראל שתבחן את נסיבות מותה של העיתונאית."נקיים חקירה עצמאית בסיומה נעדכן את ארצות הברית וקטאר" אמר השר. עם זאת, הוא טען כי "כל האינדיקציות מאשרות את חיסולה בידי כוחות ישראליים מיוחדים".

    בירושלים עושים מאמצים בתיווך אמריקני להעביר את הקליע שפגע בעיתונאית לבדיקה בליסטית בישראל במטרה לקבוע מאיזה צד נהרגה והבוקר אמרו בישראל כי העובדה שהרשות הפלסטינית מסרבת לשתף פעולה בפרשה מעוררת חשד כי הם האחראים להריגתה. במסרים שהעביר הבוקר מערך ההסברה הלאומי לשרים ולגופי ההסברה נכתב כי "ישראל פנתה בבקשה לבדיקה משותפת, אך נכון לשעה זו הפלסטינים מסרבים. מי שאין לו מה להסתיר, לא מסרב לשיתוף פעולה".

    הפתולוג הפלסטיני שניתח את אבו עקאלה אמר אמש כי לא ניתן לקבוע מאיזה צד נהרגה העיתונאית. גורם ישראלי בכיר אמר כי "מתוך שקיפות ופתיחות, מדינת ישראל הציעה לנציג הרשות הפלסטינית וכן לנציג אמריקני להיות נוכחים בתהליך הבדיקה הפורנזית של הקליע".

    שר הביטחון בני גנץ אמר הלילה "המטרה שלנו היא לחשוף את האמת בנוגע למותה. צריך לזכור שהפעולות של ישראל נעשות במסגרת גל טרור קשה שגבה כבר 19 קורבנות, כאשר בכל לילה יורים על חיילי צה"ל ומנסים להוציא פיגועים".



    1 תגובות

    מיין תגובות
    1. 1

      כן? מה בדיוק אתה מתכוון לעשות????? ממש מפחיד… מתחילים איתנו ואז בוכים להפסקת אש….. יאללה תקדם..