מבצע 'שובר גלים': תשעה חשודים נעצרו ברחבי יו"ש

    אבי רבינא וקובי פינקלר No Comments on מבצע 'שובר גלים': תשעה חשודים נעצרו ברחבי יו"ש

    כוחות הביטחון עצרו הלילה תשעה מבוקשים החשודים בפעילות טרור והחרימו נשק בלתי-חוקי מסוג 'קרלו'. החשודים הועברו לחקירת כוחות הביטחון

    צילום: דובר צהל
    22:01
    28.03.24
    המהדורה המרכזית No Comments on השרה מירי רגב: "לא מאמינה שהחרדים יפרשו מהממשלה"

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    לוחמי צה״ל וכוחות הביטחון פעלו הלילה (בין רביעי לחמישי) במספר מוקדים ברחבי אוגדת יהודה ושומרון, למעצר מבוקשים החשודים בפעילות טרור, בין היתר בכפרים מאדמא, קבטיה ובעיר חברון.

    הכוחות פעלו גם בכפרים ברוקין ורומאנה שבמרחב החטיבה המרחבית מנשה, ועצרו שני מבוקשים החשודים בסיוע למחבלים שביצעו את הפיגוע באלעד.

    סך הכל נעצרו הלילה תשעה מבוקשים החשודים בפעילות טרור והוחרם נשק בלתי-חוקי מסוג 'קרלו'. החשודים הועברו לחקירת כוחות הביטחון ואין נפגעים בקרב הכוחות.

    השר לעניינים אזרחיים ברשות הפלסטינית חוסיין א-שייח' הודיע הבוקר כי הרשות מסרבת לקיים חקירה משותפת עם ישראל שתבחן את נסיבות מותה של עיתונאית אל ג'זירה שירין אבו עאקלה. "נקיים חקירה עצמאית בסיומה נעדכן את ארצות הברית וקטאר" אמר השר. כזכור, העיתונאית נהרגה אתמול במהלך חילופי אש בין חיילי צה"ל למחבלים פלסטינים בג'נין.

    בירושלים אומרים הבוקר כי העבודה שהרשות הפלסטינית מסרבת שלשתף פעולה בפרשת מותה של עיתונאית אל ג'זירה שירין אבו עאקלה, מעוררת חשד כי הם האחראים להריגתה.

    במסרים שהעביר הבוקר מערך ההסברה הלאומי לשרים ולגופי ההסברה נכתב כי "ישראל פנתה בבקשה לבדיקה משותפת, אך נכון לשעה זו הפלסטינים מסרבים. מי שאין לו מה להסתיר, לא מסרב לשיתוף פעולה.

    הפתולוג הפלסטיני שניתח את אבו עקאלה אמר אמש כי לא ניתן לקבוע מאיזה צד נהרגה העיתונאית. גורם ישראלי בכיר אמר כי "מתוך שקיפות ופתיחות, מדינת ישראל הציעה לנציג הרשות הפלסטינית וכן לנציג אמריקני להיות נוכחים בתהליך הבדיקה הפורנזית של הקליע".



    0 תגובות