פלורידה: הטייס איבד את ההכרה, הנוסע הנחית את המטוס | צפו

    נתי קאליש 1 Comment on פלורידה: הטייס איבד את ההכרה, הנוסע הנחית את המטוס | צפו
    22:01
    28.03.24
    המהדורה המרכזית No Comments on השרה מירי רגב: "לא מאמינה שהחרדים יפרשו מהממשלה"

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    אתמול, בטיסת מטוס ססנה 208 קרוואן מאיי הבהמה לפלורידה, התחוללה דרמה רצינית. הטייס איבד את הכרתו, ואחד מן הנוסעים הנחית את המטוס ללא כל ניסיון מוקדם בטייס.

    "יש פה מצב רציני", נשמע הנוסע אומר לפיקוח האווירי בפורט פירס, בעודו טס מעל קו החוף של פלורידה. "הטייס שלי אינו בהכרה מלאה. אין לי מושג כיצד להטיס את המטוס", הוא הוסיף.

    בקר התעופה ענה לו: "קיבלתי. מה המיקום שלך?". "אין לי מושג", ענה הנוסע. "אני יכול לראות את קו החוף של פלורידה לפניי. ואין לי מושג".

    "נסה לשמור על כנפי המטוס מאוזנות ותתחיל להנמיך טוס. דחוף קדימה את ההגאים ורד נמוך יותר לאט לאט", ענה לו הפקח. "נסה לטוס לאורך קו החוף בכיוון צפון או דרום. אנחנו מנסים לאתר אותך".

    בעזרת הפיקוח האווירי, הנוסע נותר רגוע והנחית במקצועיות את הססנה בנמל התעופה הבינלאומי פאלם ביץ'.

    בקר תעופה אחר עדכן מטוסים אחרים במתרחש. "ראיתם זוג נוסעים מנחית את המטוס הזה", אמר הבקר לטייס של חברת אמריקן איירליינס שהמתין להמראה בנמל התעופה. "אמרת שנוסעים הנחיתו את המטוס?" שאל טייס אמריקן איירליינס. "עבודה מצוינת", הוא הוסיף.

    דובר של רשות התעופה הפדרלית (FAA ) אישר כי נפתחה חקירה לגבי התקרית, וכי הטייס סבל ככל הנראה מ"בעיה רפואית" – אף שלא סיפק פרטים נוספים לגבי מצבו. "שני אנשים היו על המטוס החד מנועי כשהטייס סבל ככל הנראה מבעיה רפואית", אמרה רשות התעופה בהצהרה.

    השיחה בין הטייס לבקר הטיסה:

    video
    play-sharp-fill


    1 תגובות

    מיין תגובות