ח"כ פינדרוס: "מעריך שננצח מחר בפיזור הכנסת בקריאה טרומית"

    אסתי פלד No Comments on ח"כ פינדרוס: "מעריך שננצח מחר בפיזור הכנסת בקריאה טרומית"

    חה"כ יצחק פינדרוס ב"מהדורה המרכזית": "נראה להערכתי בשבועות הקרובים עליות וירידות. ברור לכולם שהממשלה הזו סיימה את דרכה וחיים על זמן שאול. יום שני אולי ניצחו ניצחון טכני ומחר יהיה ניצחון של האופוזיציה שהחוק לפיזור הכנסת יעבור. יש אינטרסים איך תיפול הממשלה ומי יהיה הראשון שיצא"

    12:27
    28.03.24
    אשת חיל No Comments on איך מגיעים לפסח ברוגע: דיתי וינשטיין מגלה את הסודות

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    ח"כ יצחק פינדרוס שוחח הערב (שלישי) עם אבי מימרן במהדורה המרכזית על המצב הפוליטי. "להערכתי אנחנו נראה בשבועות הקרובים עליות וירידות. ברור לכולם שהממשלה הזו סיימה את דרכה וחיים על זמן שאול. יום שני אולי הם ניצחו ניצחון טכני. מחר יהיה ניצחון של האופוזיציה שהחוק לפיזור הכנסת יעבור בקריאה טרומית – כך אני מעריך".

    לדבריו "עכשיו יש להם משחקי אינטרסים איך בדיוק תיפול הממשלה ומי יהיה הראשון שיצא. אני מעריך שלקואליציה לא יהיו מחר 60 אצבעות, גם רע"מ הודיעו שהם לא יצביעו מחר נגד פיזור הכנסת. אם נראה מחר שאין רוב נמשוך את זה".

    פינדרוס התייחס לסערה סביב דבריו של מנכ"ל רכבת ישראל אודות הציבור החרדי: "אין ספק שזה יהיה חייב לקבל תשובות ברורות ממשרד התחבורה. לא יכול להיות שפקיד בכיר מתבטא כך. אין לזה מקום במדינה מתוקנת ואין לי ספק שהדבר יבוא על פתרונו ונעמוד על זה שזה לא יישנה".

    ביחס להילולא במירון ולמתווה החדש אמר פינדרוס: "ברור שיהיו תקלות, אבל אם אנשי הבטיחות אומרים שצריך להיות עד 16 אלף איש אז צריך להשמע להוראות. אין לנו את הפריווילגיה היום שלא לציית להם. שילמנו מחיר כבד".

    לדבריו "אין לי ספק שהציבור הפנים. 45 הרוגים זה אירוע שלא היה מעולם. אי אפשר לשכוח דבר כזה. במציאות כזו אי אפשר לשחק משחקים".

    פינדרוס הגיב לסערה סביב התבטאותו בעניין בית המשפט העליון: "כל חרדי יודע איך מתנהל ויכוח בתוך בית מדרש וברור שאיננו בעד אלימות. יש פוליטיקאים שהחליטו לעשות על זה קופה, שיערב להם".



    0 תגובות