המנהלת הבכירה ברשות החדשנות: "יש פוטנציאל גדול בשילוב החרדים בהייטק"

    חיה ספיר No Comments on המנהלת הבכירה ברשות החדשנות: "יש פוטנציאל גדול בשילוב החרדים בהייטק"

    במסגרת "שבוע ההייטק החרדי 2" המתקיים ב'קול חי', שוחחה מירי שניאורסון בתכנית "עניין משפחתי" עם קרינה רובינשטיין – מנהלת בכירה ברשות החדשנות, שהסבירה על הפוטנציאל הגדול בשילוב הציבור החרדי בתעשיית ההייטק

    צילום: Yossi Zamir/Flash90
    0:01
    26.04.24
    הרב אייל אונגר No Comments on ניצול החיים – ההכנה הטובה למתן תורה

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    במסגרת "שבוע ההייטק החרדי 2" המתקיים ב'קול חי', התארחה הגב' קרינה רובינשטיין – מנהלת פיתוח עסקי ברשות החדשנות, אצל מירי שניאורסון בתכנית "עניין משפחתי" והסבירה על פועלה של הרשות לקידום ההייטק בציבור החרדי, ועל הפוטנציאל הגדול הטמון בשילובו בתעשייה.

    רובינשטיין פתחה את השיחה: "הגוף הממשלתי 'רשות החדשנות' הוא הגוף שאמון על קידום המשק הישראלי באמצעות השקעות בחדשנות ובמחקר ופיתוח. אנחנו משקיעים בכל המנעד של החברות, ביזמים מתחילים, סטארט-אפים בשלבים מוקדמים, וסטארט-אפים בצמיחה, ובחברות קטנות וגדולות במשק" אמרה רובינשטיין.

    יזמים או עובדים בהייטק? הירשמו לאירוע סיום "שבוע ההייטק החרדי"

    "כל הסתכלות שלנו היום" הסבירה רובינשטיין, "היא הסתכלות הוליסטית איך למעשה מגבירים את תעשיית ההייטק ומגוונים אותה. אנחנו משקיעים סדר גודל של 1.7 מיליארד שקלים בשנה תקציב לתמיכה בתעשייה ובגידול שלה".

    רובינשטיין הוסיפה: "נקודה מאד חשובה בהסתכלות שלנו על תעשיית ההייטק זה איך אנחנו מגדילים את ההון האנושי בתעשייה. איך אנחנו מאפשרים שילוב של כמה שיותר אוכלוסיות שלא מיוצגות מספיק טוב בהייטק".

    האזינו לריאיון המלא עם המנהלת הבכירה:

     



    0 תגובות