"אני 28 שנה בצבא, ולא ראיתי כזה פיגוע" | צפו בתיעודים חדשים מהחיפושים

    חדשות קול חי 5 Comment on "אני 28 שנה בצבא, ולא ראיתי כזה פיגוע" | צפו בתיעודים חדשים מהחיפושים

    גורם בכיר בצה"ל שוחח לפני זמן קצר עם כתבנו קובי פינקלר ועדכן אותו ששטרות כסף שנמצאו בזירה מוכתמים בדם הובילו לזיהוי הוודאי של המחבלים | הגורם הבכיר אמר עוד לכתבנו: "זירת הפיגוע באלעד היתה אחת הזירות הקשות שראיתי בחיי"

    צילום: דובר צה"ל

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    גורם בכיר בצבא שוחח לפני שעה קלה עם כתבנו הצבאי קובי פינקלר ואמר לו כי זירת הפיגוע באלעד ביום חמישי האחרון, היתה אחת הזירות הקשות בחייו. "28 שנה אני בצבא ולא ראיתי כזה פיגוע" אמר הבכיר לכתבנו.

    הגורם הוסיף וסיפר כי במרדף השתתפו כ- 800 לוחמים מכלל היחידות הטובות בצבא כולל יחידות מגלן אגוז, יחידת מירעול, יחידת הרחפנים ויחידות מיוחדות נוספות.

    צפו בדברי מפקד יחידת מגלן, סגן-אלוף ר':

    video
    play-sharp-fill

    הקצין הבכיר מגלה לכתבנו שבשטח נמצאו כתמי דם, וכן שטרות כסף עליהם היו כתמי דם ומהם קיבלו את ה dna לזיהוי ודאי שאכן מדובר בשני המחבלים שביצעו את הרצח באלעד.

    הבכיר מספר עוד שהמחבלים שנמצאו בשטח היו תשושים, לא התנגדו למעצר "אבל בסופו של דבר הם יצאו מיו"ש ודבר זה יצא מאחריותנו ועל כך אין עוררין" אמר הבכיר.

    בצה"ל ובכוחות הביטחון, ערוכים לעוד פיגועי השראה ואפילו לפיגועי השראה בנשק קר, ובמקביל כבר עכשיו נערכים למיפוי הבית לשם הריסתו. לקצין הבכיר יש גם מסר לאנשים שמסיעים שבחי"ם ואומר שגם אם ההסעה היתה תמימה אסור לבצעה ואסור לסייע לאותם שב"חים בשום צורה ודרך.

    מפל"ג ביחידת אגוז, רב-סרן א':

    video
    play-sharp-fill
    עוד הוסיף והסביר, שהמחבלים חצו את הגדר במקום שהיה פרוץ "אין אפשרות לסגור הרמטית 430 ק"מ ולכן צריך לעשות מלחמת חורמה על מסיעי השבחי"ם משני צידי הגדר. לצערי, יש גם בצד הכחול מסייעי שב"חים וזה עוזר למחבלים לחצות את הגדר. אבל גם אם אני מוריד מ 20,000 שבחי"ם ל- 400 עדיין זה לא מספק ואני רוצה להגיע לאפס" אומר הבכיר.

    סגן מפקד פלגת מגלן סגן י. מהצוות שלכד את המחבל מספר שהוא וחייליו היו בנקודת הפיגוע מייד לאחר שהוא התרחש. "היום" הוא אומר. "גילינו גוש של עשבים שזז ומיד הבאנו שאלו המחבלים. הפתענו את המחבלים ועצרנו אותם ואני גאה להיות שותף בזיהוי" מספר סגן י'. צפו בדבריו:

    video
    play-sharp-fill


    5 תגובות

    מיין תגובות
    1. 5

      כל הכבוד לחיילים על זה שעושים את העבודה כמו שצריך לא נחו…
      וגם למשטרה ולביטחון שעשו א המאמצים שלהם כל השבת ושישי ובסוף הגיעו.
      עשיתם את העבודה מעל ומעבר מעריכים מאוווד

    2. 4

      ימח שימם של הערבים רוצים להרוג אותנו בכוח לא ניתן להם יש לנו את אבינו שבשמים ורק הוא יכול לעזור לנו

    3. 3

      מי מעיז להסיע ערבים?

    4. 2

      לפי ההלכה אסור לצאת לדרך לבד עם גוי

    5. 1

      לפי ההלכה אסור לצאת לדרך עם גוי לבד