דני איילון: "דברי לברוב מצביעים על המצב האומלל של רוסיה"

    שלמה ריזל No Comments on דני איילון: "דברי לברוב מצביעים על המצב האומלל של רוסיה"

    סגן שר החוץ לשעבר, דני אילון על התבטאות שר החוץ הרוסי ב'מהדורה המרכזית': "זה מצביע רק על המצב האומלל של רוסיה. ידוע שכאשר מדינה בצרה מאשימים את היהודים. זו חוצפה בלתי רגילה ואיבוד עשתונות. לדעתי צריך לדרוש התנצלות פומבית של פוטין או לברוב"

    צילום: פלאש 90
    12:46
    19.04.24
    אבי יעקב No Comments on הלכה למעשה: מרן הגאב"ד הגר"מ גרוס בדרשת שבת הגדול | צפו

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    סגן שר החוץ לשעבר, דני אילון שוחח הערב (שני) עם אבי מימרן במהדורה המרכזית על התבטאותו האנטישמית של שר החוץ הרוסי, לברוב. "זה מצביע רק על המצב האומלל של רוסיה. ידוע שכאשר מדינה בצרה מאשימים את היהודים. כדי לצבור איזו תמיכה מאשימים את זלנסקי ומזכירים את יהדותו ומשלבים אמירות אנטישמיות. זו חוצפה בלתי רגילה ואיבוד עשתונות. לדעתי צריך לדרוש התנצלות פומבית של פוטין או לברוב".

    הוא הוסיף: "הרוסים התגלו שם כנמר של נייר ואם לא היכולת הגרעינית הם היו קורסים מזמן, זו ההרתעה האחרונה שנשארה להם. ישראל התנהלה באחריות יחסית בנושא".

    עוד אמר איילון: "גדולי האנטישמים היו באוקראינה, אבל תמיד הייתה אנטישמיות ברוסיה ומי שהמציא את "הפרוטוקולים של זקני ציון" היו סוכנים של הצאר הרוסי בסוף המאה ה-19. תמיד היו שם גרעינים ושורשים אנטישמיים. במלחמת העולם השנייה הם היו עם בעלות הברית נגד הנאצים אבל זה רק בגלל שהיטלר הפר את ההסכם איתם".

    איילון התייחס לניסיונותיה של טורקיה להתקרב לישראל: "הסיבה לחיזור של ארדואן היא שישראל היום מעצמה אזורית. גם מבחינה צבאית, טכנולוגית, כל הדברים האלה הפכו את ישראל למוקד מדיני נחשק".



    0 תגובות