פינדרוס מבהיר: "כל עוד נתניהו ראש הליכוד – אנחנו מאחוריו"

    אסתי פלד No Comments on פינדרוס מבהיר: "כל עוד נתניהו ראש הליכוד – אנחנו מאחוריו"

    ח"כ יצחק פינדרוס מבהיר בריאיון ל'קול חי': "כל עוד נתניהו ראש הליכוד אנחנו מאחוריו. השיקול אינו אלקטורלי. אין לנו שותפות אחרת". ביחס להילולא במירון אמר פינדרוס: "אני לא יודע אם הייתי עושה משהו אחר. יהיה לא חכם ולא נכון מצידי להעביר ביקורת"

    צילום: נועם מושקוביץ', דוברות הכנסת
    13:20
    22.04.24
    אתר קול חי No Comments on "כולנו מסובין": סדר פסח מוזיקלי עם מוישי רוט וחברים • צפו

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    ח"כ יצחק פינדרוס שוחח הערב (שני) עם אבי מימרן במהדורה המרכזית והתייחס תחילה להחלטת השר הנדל על ביטול המספרים הכשרים בסלולר. "אני לא זוכר משהו כמו רפורמת הסלולר שנועדה אך ורק למטרה אחת – לפגוע בציבור החרדי, ללא שום תירוץ נוסף. הוא עושה מעשה של נטו פגיעה בטוהר המחנה וזה דבר שלא היה מעולם. רשעות לשמה", אמר פינדרוס והוסיף "שלושה חודשים (עד כניסת ההחלטה לתוקף) זה הרבה זמן ואני מקווה שימצאו גם פתרונות".

    פינדרוס נשאל לגבי האפשרות לנקוט בהליכים משפטיים: "יש ניסיון מהעבר, בג"ץ לא אוהב אותנו ולא מנסה לסייע לנו. אנחנו צריכים להכין את עצמנו למה שקורה עם אלטרנטיבות ונקווה שהממשלה לא תמשיך להתקיים".

    הוא התייחס להבתטאותו של יו"ר יהדות התורה שהתפרשה כפתיחת האפשרות לממשלה בראשות מועמד שאינו נתניהו: "זו פרשנות לא נכונה, גפני לא אמר את זה ולא התכוון לומר את זה. מה שאומרת דגל התורה זה שכרגע יש חרמות פרסונליים בכנסת ויש חשש שבחירות נוספות יובילו לאותה תוצאה. כל הגוש שלנו רוצה לעשות הכל שהממשלה לא תהיה אבל אחרי זה האלטרנטיבה הראשונה היא בחירות – אבל יכול להיות שיש עוד אלטרנטיבה וצריך להפוך אבן על אבן להביא את אותם ח"כים שלא שייכים לקואליציה ונמצאים שם בגלל חשבונות קטנוניים".

    הוא הבהיר: "מפלגות קטנות שסחטו את ראשות הממשלה זה בדיוק מה שהוביל למצב שלנו. שאותן מפלגות קטנות יואילו בטובם למצוא את הפתרון איך לשבת בפנים. האחריות מחייבת את כולם".

    פינדרוס הדגיש: "חד משמעית – כל עוד נתניהו ראש הליכוד אנחנו מאחוריו. השיקול אינו אלקטורלי. אין לנו שותפות אחרת".

    הוא התייחס להילולא הקרובה במירון: "אסון כזה כמו שהיה בשנה שעברה עוד לא היה וצריך לעשות הכל שיעבור בשלום הפעם. אני לא יודע אם הייתי עושה משהו אחר. יהיה לא חכם ולא נכון מצידי להעביר ביקורת. אני לא יודע אם הייתי עושה משהו אחר. יהיה לא חכם ולא נכון מצידי להעביר ביקורת".



    0 תגובות