ש"ס תגיש הצעת חוק לביטול התערבותו של הנדל בקומה הכשרה

    איתי גדסי No Comments on ש"ס תגיש הצעת חוק לביטול התערבותו של הנדל בקומה הכשרה

    בעקבות המהלך המתריס של השר הנדל לביטול 'הקומה הכשרה' בטלפונים, יו"ר ש"ס הרב אריה דרעי הנחה את ח"כ ארבל להגיש הצעת חוק "הגנת החירות בטלפונים" לביטול התערבותו של שר התקשורת | בש"ס אומרים: "אנו מצפים מהשר גדעון סער שהודיע כי אינו מתנגד לקומה הכשרה, לקדם את הצעת החוק בוועדת השרים לחקיקה שבראשותו"

    צילום: נועם רבקין פנטון / Flash90
    22:58
    24.04.24
    אבי יעקב No Comments on תקלה חמורה ברשת יש חסד: מוצרים ללא כשרות לפסח

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    בעקבות הודעת שר התקשורת יועז הנדל על ביטול 'הקומה הכשרה' בטלפונים הניידים ולאחר התייעצות עם משפטנים, הנחה יו"ר ש"ס הרב אריה דרעי את ח"כ משה ארבל להניח הצעת חוק "הגנת החירות בטלפונים" לביטול התערבותו של שר התקשורת בתחום הרגיש.

    כידוע, נושא הקומה הכשרה בטלפונים הניידים הוא בציפור נפשו של ציבור גדול, המקפיד להתנזר מתכנים שאינם לרוחו. גדולי תורה, רבנים ואדמו"רים מחלו על כבודם ועלו ללשכתו של שר התקשורת כדי להתחנן על נפש הציבור, אבל הוא ביהירותו זלזל בהם והחליט בשרירות לב להרוס חומת הגנה שנבנתה בעמל רב.

    לפי הודעת סיעת ש"ס: "הצעת החוק שתונח עם פתיחת מושב הקיץ נועדה להגן על החירות הנתונה בידי כל אדם להגביל מרצונו את שירותי התקשורת שהוא עושה בהם שימוש ולהגן על 'הקומה הכשרה' שהוקמה מבחירה ומרצון של מאות אלפי צרכנים, וביטולה בצעד שרירותי וחד-צדדי ע"י שר התקשורת הוא פגיעה חמורה בחופש הפרט וניסיון בוטה לכפות ערכים זרים על ציבור גדול".

    בש"ס מדגישים, כי "השר הנדל הינו חבר ב'תקווה חדשה' ואנו מצפים ודורשים מיו"ר מפלגתו, השר גדעון סער שהוא יו"ר ועדת השרים לחקיקה, לקדם את הצעת החוק הזו בוועדה. סער שהשיב לכל הפניות אליו בנושא כי איננו מתנגד ל'קומה הכשרה', מתבקש שיאשר את הצעת החוק כדי שתובא לדיון בהצעה טרומית".



    0 תגובות