ח"כ מקלב: "אין לליכוד עריקים נוספים; אנחנו מתנגדים לבחירות"

    אייל ראובן No Comments on ח"כ מקלב: "אין לליכוד עריקים נוספים; אנחנו מתנגדים לבחירות"

    ח"כ אורי מקלב ב"מהדורת הבוקר": "אין לליכוד עריקים על המדף. זו אולי משאלות לב. צריך ממשלה חדשה בכנסת הזו, לא בחירות חדשות. אנחנו נגד בחירות חדשות. זה הימור מסוכן מדי"

    צילום: פלאש 90
    22:01
    28.03.24
    המהדורה המרכזית No Comments on השרה מירי רגב: "לא מאמינה שהחרדים יפרשו מהממשלה"

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    ח"כ אורי מקלב שוחח עם בצלאל קאהן במהדורת הבוקר (שני) על רפורמת הסלולר שתבטל הלכה למעשה את המספרים הכשרים. "אני לא חושב ששר התקשורת אמור לרדת לפרטים הקטנים האלה באמצעות הרגולציה. אין כאן שום כשל שוק, המחירים הכי זולים בסלולר הם במסלולים של הקומות הכשרות.

    לדברי מקלב "מה שהוא עושה זו פגיעה בציבור החרדי. הוא לא נותן לאדם חרדי את החופש לבחור כפי שהוא רוצה. אין שום מונופול, יש 4-5 חברות שאפשר לעבור ביניהן בקלות. גם במדינת עולם שלישי לא מתערבים עד עד כדי כך, לא רק במדינות דמוקרטיות. אין לו שום זכות וסמכות להתערב לאנשים ברמה הזאת, לאדם יש זכות לקנות מוצר מוגבל. אי אפשר להתערב לו ולהכריח אותו".

    מקלב תקף את הממשלה: "הממשלה נשענת על המפלגות הערביות כשוודאי גם 'המשותפת' תעזור להם. אני מקווה ש'המשותפת' תעמוד בהבטחתה שבנושאים דתיים הם לא יתערבו. הממשלה צריכה לעשות הטבת חלום על חוקים שהם חלמו להעביר, במיוחד השר כהנא".

    הוא התייחס לאפשרויות להקמת ממשלה: "אין לליכוד עריקים על המדף. זו אולי משאלות לב. צריך ממשלה חדשה בכנסת הזו, לא בחירות חדשות. אנחנו נגד בחירות חדשות. זה הימור מסוכן מדי".



    0 תגובות