שוב: נשות הפרובוקציה הפרו את כללי הכותל וחיללו את המקום

    בנצי לייזרוביץ No Comments on שוב: נשות הפרובוקציה הפרו את כללי הכותל וחיללו את המקום

    על פי הוראות משרד המשפטים הוצב מתחם ייעודי לטובת קבוצה זו, על מנת לייצר הפרדה בינן לבין יתר המתפללות ולמנוע חיכוכים מיותרים; אך למרות הבקשות החוזרות ונשנות הן בחרו שלא להיכנס למתחם ולהפר את הסדר הציבורי

    הקרן למורשת הכותל המערבי
    21:24
    17.04.24
    איתי גדסי No Comments on חשיפה: נתניהו מעדיף להגיב באמצעות המוסד; הרמטכ"ל מתנגד

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    שוב פרובוקציה בכותל: קבוצת נשות הפרובוקציה הגיעה הבוקר (שני) ראש חודש אייר לרחבת הכותל והפרה את כללי המקום הקדוש. לצד זאת הגיעו הבוקר לשריד בית המקדש עשרות בחורות סמינר שבאו להתפלל במקום הקדוש.

    על פי הוראות משרד המשפטים הוצב מתחם ייעודי לטובת קבוצה זו, על מנת לייצר הפרדה בינן לבין יתר המתפללות ולמנוע חיכוכים מיותרים; אך למרות הבקשות החוזרות ונשנות הן בחרו שלא להיכנס למתחם ולהפר את הסדר הציבורי.

    אחת מראשי הקבוצה אף חליטה לייצר מהומה ופרובוקציה ויצאה לעבר קבוצות מתפללים שעמדו ברחבה העליונה מתוך מטרה להלהיט את הרוחות ולהפר את הסדר הציבורי.

    מנהל התפעול של הקרן למורשת הכותל מר עדן שמעון פנה אליה אישית כדי שתכנס חזרה אל הרחבה על מנת למנוע אלימות ולא להפוך את הכותל המערבי למקום הפגנה, אך זו בחרה להמשיך במעשיה ולהפוך שוב את המקום לשדה קרב.

    בקרן למורשת הכותל המערבי מסרו כי הקרן "מגנה את הפיכת רחבת הכותל המערבי לאתר הפגנות וקוראת לשמור על הכותל כמקום קדוש ומאחד".

    מנכ״ל מרכז ליב״ה, אורן הניג הגיב: "בשיתוף ההסתדרות הציונית שינענו לתפילה בכותל המערבי עשרות אוטובוסים מרחבי הארץ של מתפללות. מרגש לראות מאות נשים ממלאות את הרחבה, כאשר לעומתן קומץ נשות הפרובוקציה מנסות להפריע לתפילה – לבזות ולפגוע בקדושת הכותל".



    0 תגובות