ח"כ ישראל כץ: "מגנים את האיומים נגד בנט, אבל לא יסתמו לנו את הפה"

    אייל ראובן No Comments on ח"כ ישראל כץ: "מגנים את האיומים נגד בנט, אבל לא יסתמו לנו את הפה"

    השר לשעבר חה"כ ישראל כץ ב"מהדורת הבוקר": "הממשלה עומדת להיכנע למנסור עבאס ויחיא סינוואר. נפתלי בנט צריך להתפטר מיידית ולאפשר הרכבת ממשלה לאומית חזקה בראשות נתניהו. אף אחד לא יסתום לנו פיות"

    צילום: פלאש 90
    19:36
    25.04.24
    פנחס בן זיו 1 Comment on הקבינט אישר: מחבלי הנוח'בה יזכו לביקורים בבתי הכלא

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    ח"כ ישראל כץ שוחח עם בצלאל קאהן במהדורת הבוקר (ראשון) והתייחס תחילה לגל הטרור: "כל המערכה נגד הטרור הפלסטיני ביו"ש מנוהלת על ידי גורמי הביטחון תחת כל ממשלה ונוקטים בכל הצעדים הנדרשים כדי למנוע, הבעיה העיקרית של הממשלה הזו שהיא לא מטפלת בשורשי הטרור האיסלאמי בתוך מדינת ישראל".

    "לכן ראינו אתמול תופעה איומה שיחיא סינואר עומד ומחרף ומגדף את ישראל ומאיים לירות אלף טילים ונסראללה יוצא מהבונקר. אנחנו רואים גם את עבאס שמנסה באיומים פוליטיים להוציא מהממשלה הזו ויתורים על הריבונות הישראלית בהר הבית".

    לדברי כץ: "צריך אמירה ברורה שבמידה ומישהו יעז לממש את האיומים נכה בו מכת מחץ ומי שרוצה מלחמה יקבל מלחמה. מנוסר עבאס מנסה בחלקלקות לשון להשיג את מה שסינואר מנסה להשיג באמצעות טילים".

    כץ הוסיף "אף יהודי לא רשאי לוותר על ריבונות ישראל בהר הבית, המקום הקדוש ביותר לעם היהודי. אלה דברים חמורים ביותר שאסור להם להתממש. אנחנו נקדם חוק להקדמת הבחירות והעם יחזיר את נתניהו לשלטון".

    כץ התייחס לטענות כי הליכוד מסית נגד ראש הממשלה: "הסיתו נגד נתניהו כראש ממשלה בצורה החריפה ביותר, אבל זה לא מונע מאיתנו לגנות ולגבות את כוחות הביטחון שימצאו את כל מי שמאיים. אין מחלוקת בעניין הזה אבל הניסיון לסתום פיות ולמנוע מאיתנו לבקר את הממשלה הזו לא יצלח".

    כץ התייחס לקמפיין נגד ראש השב"כ: "המודעות נגד ראש השב"כ מיותרות, אבל גם אסור לבנט לערב את השב"כ בנושאים פוליטיים, כמו הכשרת ביתו ברעננה כמעון רשמי. השב"כ צריך לצאת מהפוליטיקה ולעשות את עבודתו המקצועית-ביטחונית ללא שיקולים פוליטיים".



    0 תגובות