התודות לטראמפ: בעמנואל נחנך חיידר שאושר ביום האחרון לכהונתו

    נתי קאליש No Comments on התודות לטראמפ: בעמנואל נחנך חיידר שאושר ביום האחרון לכהונתו

    בימים הקרובים צפויים מאות תלמידי החיידר של חב"ד בעמנואל להיכנס למבנה החדש שבנייתו אושרה ביום האחרון לכהונת נשיא ארה"ב לשעבר טראמפ | תיעוד

    מאיר אלפסי צילום: מאיר אלפסי
    22:46
    23.04.24
    הרב אייל אונגר No Comments on איך נראה את ההצלחה בשגרת החיים

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    בימים הקרובים, ייכנסו מאות תלמידי חיידר חב"ד בעמנואל 'בית מנחם', על שם הרבי מליובאוויטש, למבנה החדש והמרווח שלהם, שנחנך בערב חג הפסח. מאחורי המבנה הגדול והחדש, מסתתר סיפור מעניין.

    מדובר בבניין מפואר, רווי בחצרות ענקיות, שנבנה בצורה מדוקדקת לטובת התלמידים הרבים שישכנו בין כותליו. המבנה אושר על ידי שר השיכון לשעבר הרב יעקב ליצמן, בדיוק ביום האחרון לכהונתו של הנשיא האמריקאי דונלד טראמפ.

    בעקבות האישור בוועדה העליונה במינהל, במסגרת אישור 884 שירות לשיווק, הונחה הנחת אבן הפינה בי"ט כסלו – חג הגאולה של מייסד חסידות חב"ד כ"ק אדמו"ר הזקן.

    במשך שנים למדו תלמידי תלמוד תורה חב"ד בעמנואל במבנים רעועים, בקראוונים מטים ליפול, וכניסתם למבנה החדש, תאפשר את ההתרחבות שכל כך ציפו לה ביישוב המתפתח.

    לאחר שנה של עבודה מאומצת, תוך השקעה בפרטים הקטנים ביותר, הסתיימה הבנייה לקראת חג הפסח. בערב החג, נערך טקס חגיגי של חנוכת הבית, וקביעת המזוזות, בהשתתפות רבני חב"ד ובראשם המרא דאתרא של הקהילה הרב חיים קיז'נר וכן חבר בי"ד רבני חב"ד הרב מנחם מענדל גלוכובסקי.

    בנוסף הגיעו גם אישי ציבור ובראשם ראש מועצת עמנואל הרב אליהו גפני וחבר הכנסת הרב מאיר פרוש, יו"ר רשת חינוך חב"ד הרב יוסף יצחק אהרונוב ומנכ"ל הרב אליהו קריצ'בסקי, וכמובן התלמידים והוריהם. בימים הקרובים, כאמור, צפויים התלמידים להיכנס למבנה החדשני, עם סיום הגימורים האחרונים.

    "המבנה החדש משדרג את העשייה החינוכית במוסד ויהווה מגדלור של חינוך חסידי לכל תושבי העיר ויישובי השומרון הסמוכים", אומר מנהל תלמוד התורה הרב לוי כהן, "הושקעה מחשבה רבה על ידי כל גורמי המקצוע ואמצעים לא מעטים בשביל להביא את הסטנדרטים הכי גבוהים במבנה החדש". יו"ר רשת חינוך חב"ד הרב אהרונוב ציין כי "חנוכת תלמוד התורה המרשים בעמנואל הוא המשך ישיר לצמיחה הדרמטית של מוסדות החינוך של חב"ד בכל רחבי הארץ".



    0 תגובות