בליל ההילולא: כ 15,000 מתפללים פקדו אמש את קבר יהושע בן נון

    נתי קאליש 1 Comment on בליל ההילולא: כ 15,000 מתפללים פקדו אמש את קבר יהושע בן נון

    מספר שיא של כ 15,000 מתפללים הלילה בקבר יהושע בן נון בכיפל חארס בשומרון | הציבור במקום התפלל לרפואתה של רעיית הרה"ר הרב דוד לאו שהשתתף בהילולא, ועל הרב חיים דרוקמן לרפואה שלימה

    צילום: רועי חדי
    13:20
    22.04.24
    אתר קול חי No Comments on "כולנו מסובין": סדר פסח מוזיקלי עם מוישי רוט וחברים • צפו

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    כ 15,000 בני אדם נכנסו אמש למתחם הקבר של יהושע בן נון וכלב בן יפונה שבכפר כיפל חארס בשומרון לרגל ההילולא ליהושע בן נון. זאת כחלק מהכניסות הקבועות המתקיימות בליווי כוחות צה"ל.

    בין הנכנסים היה הרב הראשי לישראל, הרב דוד לאו, רבנים שעלו בחודש האחרון מאוקראינה בהם הרב וילהלם שעלה עם ילדי בית היתומים מאוקראינה, ראש המועצה האזורית שומרון יוסי דגן, סגנו דוידי בן ציון, רב השומרון הרב אליקים לבנון, ח"כ לשעבר אורן חזן, ומתפללים מכל רחבי הארץ. הציבור התפלל לרפואתה של רעייתו של הרב דוד לאו פייגא, ולרפואתו של אחד מגדולי רבני הציונות הדתית – הרב חיים דרוקמן. 

    הרב הראשי לישראל, הרב דוד לאו התפלל במקום לרפואת אשתו ואמר: "אנחנו נמצאים כאן שאנחנו עומדים על יד קברו של מי שקיבל תורה ממשה רבנו, מי שלמד תורה בדבקות ארבעים שנה "ומשרתו יהושע בן נון נער לא ימיש מתוך האהל". התורה והזכות של הארץ, שניים השלובים כאחד, הם הבסיס של החוט השלישי של עם ישראל. עם ישראל כולו עומד בתפילה ומבקש מבורא עולם שיזכנו לראות גאולה שלמה, ישועה שלמה ורפואה שלמה לכל חולי עמו ישראל ובתוכם אני מודה לכל המתפללים לרפואת פייגא ציפורה בת הדסה. יעזור הקב"ה לכולנו". 

    הרב אליקים לבנון התפלל עם הציבור לרפואת רעייתו של הרב לאו ולרפואתו של אחד מגדולי רבני הציונות הדתית הרב חיים דרוקמן: "יהושע בן נון כובש ארץ ישראל וארץ ישראל היא ארץ החיים. אנחנו מתפללים כולנו שהקב"ה ישיב חיים גם לרבנית לאו וגם לרב דרוקמן ולכל חולי ישראל. אנחנו במאבקים על תורת ישראל וארץ ישראל. יהושע בן נון, כתוב בכתבי הגר"א, שהוא משיח בן יוסף, מבני אפרים. הוא מוליך את התורה בארץ, מוליך את בניין ארץ ישראל, ומוליך את ישוב ארץ ישראל. בעז"ה בזכותו של יהושע בן נון יקומו כל אלה. יש קמים על התורה, יש קמים על ארץ ישראל וזכותו של יהושע בן נון תעמוד ותקים ובעז"ה מזכה לגאולה שלמה במהרה בימינו".

    ראש המועצה יוסי דגן הודה לחיילי צה"ל מחטיבת אפרים בראשות המח"ט אל"מ מורדי וויס, ללוחמי מג"ב לשוטרי מרחב שומרון ומשטרת ישראל שליוו את הכניסה, למנהלת קבר יוסף והמקומות הקדושים בניהול נתנאל שניר, לסגן ראש המועצה דוידי בן ציון ולצוות אגף הביטחון במועצה האזורית שומרון על ארגון האלפים.



    1 תגובות

    מיין תגובות