סטרוק: "נבטל את הפרישה של שיקלי ביום שנקים ממשלה"

    אסתי פלד No Comments on סטרוק: "נבטל את הפרישה של שיקלי ביום שנקים ממשלה"

    ח"כ אורית סטרוק ב'מהדורה המרכזית': "הפצצה האמיתית שהייתה היום בוועדת הכנסת הייתה הגילוי של סילמן שחוק הגיור של כהנא נועד לעבור רק בקריאה ראשונה כאשר בקריאה שניה ושלישית הוא אמור היה לעבור בגרסה של ליברמן"

    צילום: פלאש 90
    6:22
    16.04.24
    הרב בנימין מילצקי No Comments on הצטרפו לאלפי הלומדים: בבא מציעא דף מ"ח

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    ח"כ אורית סטרוק (הציונות הדתית) שוחחה עם הערב (שני) עם אבי מימרן במהדורה המרכזית על הדיון בוועדת הכנסת בהפרשת ח"כ עמיחי שיקלי מסיעת ימינה: "אני לא יודעת למה כהנא החליט להיות סמרטוט הרצפה האחרון של בנט. שירלי פינטו שאמרה מזמן שצריך להפריש את שיקלי – לא באה לדיון בלב פתוח ובנפש חפצה ושאר חברי ימינה בחרו לברוח משם. גם ניר אורבך שהחליט להיעדר ממנו – עוד לפני הפטירה המצערת של אמו".

    לדבריה "הקואליציה הזו בפרפורי הגסיסה שלה והשאלה היא רק איזה נזקים היא תגרום בדרך. נבטל את הפרישה של שיקלי ביום שנקים ממשלה לאומית והיום הזה לא רחוק. כרגע אנחנו במצב עלוב שמבייש אותם, את הדמוקרטיה ואת הכנסת".

    סטרוק התייחסה לפרט מעניין שנחשף היום בוועדת הכנסת: "אם אנחנו מדברים על חוק הגיור אנחנו חייבים לומר שהפצצה האמיתית שהייתה היום בוועדת הכנסת הייתה הגילוי של סילמן שחוק הגיור של כהנא נועד לעבור רק בקריאה ראשונה כאשר בקריאה שניה ושלישית הוא אמור היה לעבור בגרסה של ליברמן. אני מזכירה שהיא הייתה יו"ר הקואליציה והיא יודעת על מה היא מדברת".

    "אמרתי היום לכהנא שטוב שהוא הגיע לדיון בוועדה, למרות שאין לו שום מעמד חוקי להיות שם ואפילו אינו ח"כ – כי בכל רגע שהוא שם הוא עושה פחות נזקים במשרד לשירותי דת".



    0 תגובות