ח"כ סופר: "הפרישה הבאה מהממשלה לא תהיה דרמטית"

    אייל ראובן No Comments on ח"כ סופר: "הפרישה הבאה מהממשלה לא תהיה דרמטית"

    חה"כ אופיר סופר ב"מהדורת הבוקר": "הפורש הנוסף הוא לא כזה דרמטי כרגע, כי צריך 61 אצבעות להפיל את הממשלה הזו. אבל כרגע הכנסת תקועה, הממשלה לא יכולה לעשות כלום. רשת הביטחון לא תחזיק את הממשלה הרבה זמן – היא תקרוס ממאבקים פנימיים"

    13:06
    16.04.24
    עפר גדנקן No Comments on ההמלצות של אלקטרה לתחזוק נכון של המזגן לקראת הקיץ

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    ח"כ אופיר סופר (הציונות הדתית) שוחח עם בצלאל קאהן ודוד חכם במהדורת הבוקר ונשאל האם מפלגתו תסכים לשריין מועמד שיפיל את הממשלה: "לא עושים דיון כזה מעל גלי האתר. אף אחד לא אומר שיקרה או לא. הפורש הנוסף שיגיע הוא לא כזה דרמטי כרגע כי צריך 61 אצבעות להפיל את הממשלה הזו ואני מאמין שתהיה רשת ביטחון של המשותפת לממשלה".

    הוא הסביר: "כרגע הכנסת תקועה, הממשלה לא יכולה לעשות כלום. רשת הביטחון לא תחזיק את הממשלה הזו הרבה זמן. היא תקרוס ממאבקים פנימיים. זמנה של הממשלה הוא שאול בכל מקרה".

    הוא העריך כיצד יראו החודשים האחרונים של הממשלה: "יתכן שנראה קצת יותר גיבוי לימין מצד אנשי הימין בממשלה לפחות ברמת הקמפיין, אבל אביתר תקום מחר בבוקר? ההתיישבות הצעירה תוסדר? גם החבר'ה משמאל מבינים שהם יצטרכו לתת דין חשבון לבוחרים שלהם בקרוב ולכן הם לא בקלות יוותרו על העמדות שלהם".

    עוד אמר סופר: "אתמול דיברו הרבה על ההוצאות של בנט ברעננה, אבל זו לא הנקודה המרכזית שמעניינת אותי. הנקודה המרכזית היא שאנחנו חוצים כל יום קווים חדשים בנושאי המשילות ובביטחון, זה דברים שקרו בעבר אבל לא בפרופורציות האלו אבל ולא עם ממשלה כל כך חלשה – וזה משדר מסרים לא טובים לצפון ולדרום ולאויבים שלנו בעולם".



    0 תגובות